۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
فروش مادیران تا پایان آذر از مرز 5 هزار میلیارد تومان عبور می کند

مدیر عامل این هلدینگ صنعتی با اشاره به رشد تولید محصولات این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: مجموع فروش محصولات هلدینگ مادیران تا پایان آذر ماه سال جاری به بیش از 5 هزار میلیارد تومان می رسد این در حالیست که این رقم معادل کل تولیدات سال گذشته بوده که حاکی از رشد تولیدات در سال جاری به رغم تمامی محدودیت ها و مشکلات هستیم.

فردای اقتصاد : علی کرمی در برنامه ای که برای بازدید از این کارخانه و با حضور مدیران کانون کارگزاران، سهامداران و خبرنگاران تدارک دیده شده بود ، گفت: در حال حاضر 70 درصد قطعات لوازم خانگی در مجموعه مادیران داخلی سازی شده و مابقی قطعات از خارج وارد می شودکه برای تامین ارز آن نیز با مشکلاتی همراه هستیم.

وی تاکید کرد : تنها محدودیت ما بحث تخصیص ارز بوده البته در این زمینه وزارت صمت مجوز ها لازم را به ما داده ولی برای تخصیص ارز در انتشار تصمیم بانک مرکزی هستیم.

علی کرمی همچنین از اضافه شدن محصولات جدید به تولیدات این شرکت خبر داد و گفت : بزودی محصولات جدیدی از لوازم خانگی کوچک نظیر : اتو ، اسپرسو ساز و هواپز را به سبد تولیدات خود اضافه می کنیم.

کرمی تصریح کرد : در حال حاضر در ۷۰ نقطه کشور فروشگاه داریم که نه فقط محصولات مادیران بلکه محصولات سایر برندها را نیز در این فروشگاه ها عرضه و به فروش می رسانند .

کرمی ادامه داد: 4 پلتفرم لوازم خانگی جدید به صورت سی کی دی خریداری شده که بخشی از آن تا هفته و کل آن تا ۶ ماه آینده می رسد.

کرمی همچنین از بازگشایی نماد صنایع الکترونیک در فرابورس به صورت عرضه اولیه خبر داد و گفت: بزرگترین محدودیت ما به عنوان تولیدکننده کمبود نقدینگی است و برای اینکه سهم بازار را از دست ندهیم مجبور به تامین مالی از بازار سرمایه شدیم .

وی تصریح کرد: استفاده از انرژی سبز و با تاکید بر انرژی های نو توسط مادیران انجام شده است.

وی همچنین بروز سازی تکنولوژی در مادیران را متناسب با نیاز روز دانست و گفت : تکنولوژی مادیران در حال تغییر و بر اساس نیاز بازار پیش می رود و نهایتا دو ساله است ،همچنین توسعه بازار و ارتقای کیفیت محصولات خط قرمز ما است و از همین رو خدمات پس از فروش در مادیران 36 ماهه است در حالی که گارانتی محصولات ال جی یک ساله است.

کرمی همچنین از اظهار داشت: این شرکت برای سه موقعیت توافقات برجام ، وضعیت وجود و افزایش تحریم ها آمادگی لازم را دارد و برنامه ریزی انجام داده است.

مدیر عامل هلدینگ مادیران خاطر نشان کرد: با ایجاد شرکتی بازرگانی تلاش داریم تا با تمرکز بر این حوزه بتوانیم در صادرات تلویزیون و یخچال به وضعیت مطلوبی برسیم .

در این نشست همچنین مجید حدادی مدیر مالی شرکت مادیران در خصوص پرسشی در مورد افزایش سرمایه شرکت گفت : این مهم از سود انباشته به میزان 460 میلیارد تومان انجام می شود که آخرین تجدید ارزیابی مادیران نیز در سال 1399 انجام شده و در انتظار دستور العمل جدید سازمان بورس هستیم تا این اقدام اجرایی شود.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار