۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
سیاست مدیر عامل جدید تتر برای تبعیت از تحریم‌های آمریکا

تغییر مدیرعامل شرکت پشت استیبل‌کوین تتر با مسدود شدن ۴۱ کیف پول مرتبط با افراد تحت تحریم نهادهای مالی ایالات متحده همزمان شده است. 

فردای اقتصاد - تغییر مدیرعامل شرکت پشت استیبل‌کوین تتر با مسدود شدن ۴۱ کیف پول مرتبط با افراد تحت تحریم نهادهای مالی ایالات متحده همزمان شده است. 

پائولو آردونیو مدیر عامل شرکت تتر لیمیتد "Tether Limited" که پشتیبان استیبل کوین تتر است وعده داده برای تقویت این ارز دیجیتال ارتباط بیشتری با نهادهای مالی ایالات متحده برقرار کند. این شرکت پیش از این در ماه اکتبر هم ۳۲ کیف پول مرتبط با تروریسم را مسدود کرده بود. 

برخی از کیف پول‌های مسدود شده طی شش ماه گذشته از شبکه تورنادو کش استفاده کرده بودند و یک کیف پول مرتبط با هک 625 میلیون دلاری شبکه پل رونین نیز از آن جمله‌اند. این هک به گروه هکری لازاروس از کره شمالی نسبت داده شده است. 

سیاست امنیتی جدید تتر بخیشی از سیاست جدید این شرکت است که هفته پیش اعلام شد و طی آن به طور داوطلبانه کیف‌ پول‌های مرتبط با معاملات درگیر با تحریم در فهرست دفتر دارایی‌های خارجی (OFAC) و فهرست افراد تحت تحریم ویژه (SDN) مسدود شده است. 

شرکت تتر لیمیتد   "Tether Limited" مسئول ایجاد و مدیریت استیبل کوین تتر (USDT) است، که یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین استیبل‌ کوین‌ها در بازار رمزارزها به شمار می‌رود. این شرکت در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و هدف آن ایجاد یک استیبل کوین است که به طور مستقیم به ارزهای فیات مانند دلار آمریکا متصل باشد. این موضوع به کاربران اجازه می‌دهد که از نوسانات شدید قیمتی که در دیگر رمزارزها رایج است، اجتناب کنند. 

تتر ادعا می‌کند که هر واحد USDT معادل یک دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود اما این ادعا در طول زمان مورد بحث و جدل قرار داشته است. 

هر چند امروزه تتر به عنوان یک ارز دیجیتال عمدتا برای تبدیل رمزارزها مورد استفاده معامله‌گران قرار دارد اما کارشناسان سرمایه‌گذاری کریپتو توصیه می‌کنند که کاربران کشورهایی که تحت تحریم قرار دارند از این رمزارز برای سرمایه‌گذاری استفاده نکنند. 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار