۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
درایور صعود بورس چیست؟

به گفته شنطیا، توسعه و تعمیق بازار از وظایف سازمان بورس و اوراق بهادار محسوب می‌شود اما ممنوعیت معاملات آپشن برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری پیامد مثبتی به همراه نداشت.

فردای اقتصاد: مدیر عامل سبدگردان سپینود معتقد است، تجدید ارزیابی دارایی‌ها جریانی موقت و نیمه جانی را برای افزایش نماگرهای بورسی ایجاد می‌کند اما باید توجه داشت که صعود نیاز به درایور اصلی دارد.

لادن شنطیا با حضور در برنامه بورسان عنوان کرد: تجدید ارزیابی دارایی‌ به عنوان درایور اصلی رشد بورس محسوب نمی‌شود زیرا سود واقعی ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: رشد نرخ ارز تاثیر قابل توجهی در روند حرکتی بازار سهام خواهد داشت، افزایش از این طریق فقط اسمی نیست بلکه ساختار هزینه درآمدی بسیاری از شرکت‌ها به دلیل این که درآمد به نرخ‌های جهانی وابسطه بوده و هزینه با تاخیر افزایش پیدا می‌کند. بنابراین در مقطعی، حاشیه سود شرکت‌ها بسیار جذاب خواهد شد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: توسعه و تعمیق بازار از وظایف سازمان بورس و اوراق بهادار محسوب می‌شود اما ممنوعیت معاملات آپشن برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری پیامد مثبتی به همراه نداشت.

در برنامه امروز بورسان، لادن شنطیا مدیر عامل سبدگردان سپینود به ارزیابی وضعیت جاری و چشم‌انداز آتی معاملات بازار سهام پرداخت. در ادامه مهدیه علیجانی کارشناس بازار سرمایه  عملکرد معاملات بورس کالا را بررسی کرد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار