۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
سرمایه بانک صادرات افزایش یافت

مجمع عمومی عادی سالانه بانک صادرات ایران به طور فوق‌العاده برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه این بانک روز شنبه برگزار شد و با رای اکثریت صاحبان سهام، سرمایه بانک صادرات از طریق سلب حق تقدم و آورده ۴۰ هزار میلیارد ریالی افزایش یافت.

مجمع عمومی عادی سالانه بانک صادرات ایران به طور فوق‌العاده برای تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه این بانک روز شنبه برگزار شد و با رای اکثریت صاحبان سهام، سرمایه بانک صادرات از طریق سلب حق تقدم و آورده ۴۰ هزار میلیارد ریالی افزایش یافت.

به این ترتیب پس از گذشت ۲۲ سال از آخرین افزایش سرمایه نقدی، سرمایه بانک صادرات افزایش یافت. با این افزایش سرمایه ۲۳ درصدی که به روش سلب حق تقدم و آورده نقدی انجام میشود، سرمایه بانک صادرات از ۱۷۵ هزار و ۳۵۳ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال به حدود ۲۱۵ هزار و ۳۵۳ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال میرسد.

این مرحله از افزایش سرمایه بانک که با افزایش ۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۴۰ هزار میلیارد ریال از محل آورده نقدی سهامداران و با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی با هدف اصلاح ساختار مالی، بهبود سرمایه نظارتی و افزایش کفایت سرمایه انجام شد، زمینه‌ساز انجام مراحل بعدی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‎ها و رعایت بخشنامه‌های بانک مرکزی است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار