۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
اختلال در برخی جایگاه‌های بنزین + جزئیات

اختلال نرم‌افزاری باعث خارج شدن تعدادی از جایگاه‌های سوخت در کشور شده و در این جایگاه‌ها بدون کارت سوخت سوخت‌رسانی به خودروها انجام می‌شود.

فارس: سالاری، معاون وزیر نفت: ۶۰٪ جایگاه‌های کشور در موضوع کارت سوخت دچار مشکل شدند

سخنگوی جایگاهداران عرضه سوخت: درحال‌حاضر امکان عرضه سوخت با کارت فراهم نیست و تا ساعات آینده عرضه بنزین و گازوییل به صورت افلاین انجام خواهد شد یعنی متقاضیان می‌توانند سوخت را با نرخ آزاد دریافت کنند.

خبرگزاری فارس نوشت: گفته شده احتمال حمله سایبری بر نرم افزار مرتبط با توزیع سوخت دلیل این اختلال است.

در همین رابطه بخوانید: دلیل اختلال در پمپ بنزین‌ها اعلام شد

اختلال در عرضه بنزین سراسری و مشکل فنی است

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت در گفتگو با تسنیم: موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در برخی جایگاه‌ها است و علاوه بر تهران در دیگر استان‌ها نیز رخ داده است.

توقف عرضه هم در بنزین و هم در گازوئیل دیده شده، همه متخصصین امر پای کار هستند و در تلاشند تا این اختلال تا ساعاتی آینده رفع شود.

کمبود بنزین و گازوئیل به‌هیچ وجه مطرح نیست و افزایش قیمتی در دستور کار نیست، این اختلال یک مشکل فنی است و از مردم خواهش می‌کنیم اگر نیازمند ضروری به بنزین نیستند، فعلا تا رفع کامل مشکل، به جلایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند.

آغاز فعالیت پمپ‌بنزین‌ها به صورت آفلاین

برخی از جایگاه‌های سوخت به صورت دستی وارد مدار سوخت‌رسانی شدند.

درحالی که جلسات مربوطه با حضور مسئولان امر در مجموعه وزارت نفت در حال برگزاری است، تعدادی از جایگاه‌ها که از ساعتی پیش از مدار بهره‌برداری خارج شده بودند، با همکاری سه‌جانبه پیمانکاران، جایگاه‌داران و بخش دولتی در حال بازگشت به مدار به صورت آفلاین با قیمت ازاد (غیرسهمیه‌ای) هستند.

برخی منابع آگاه از احتمال خرابکاری بیرونی خبر می‌دهند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها