۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
سرمایه‌گذاری با اعداد کوچک واقعا معجزه می‌کند؟/ اگر از سال ۹۶ ماهانه ۲ میلیون تومان سرمایه‌گذاری می‌کردید الان با سناریوهای مختلف چقدر بود؟

مونا حاجی‌علی‌اصغر مدیرعامل گروه مالی کیان اعتقاد دارد که مردم در صورتی بازدهی حداکثری از پس‌انداز خود خواهند داشت که یا به صورت حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنند یا از خدمات نهادهای مالی استفاده کنند.

اگر ماهانه ۲ میلیون تومان در طلا، دلار، بورس، مسکن یا بانک سرمایه‌گذاری کنید چند سال بعد چقدر خواهید داشت؟ اگر پنج میلیون یا ۱۰میلیون سرمایه‌گذاری کنید چقدر؟ مونا حاجی‌علی‌اصغر مدیرعامل گروه مالی کیان این سؤال را برای سرمایه‌گذاری از سال ۹۶ تاکنون محاسبه کرده و اعتقاد دارد که مردم در صورتی بازدهی حداکثری از پس‌انداز خود خواهند داشت که یا به صورت حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنند یا از خدمات نهادهای مالی استفاده کنند. این بخش جالب از گفت‌وگوی خانم حاجی‌علی‌اصغر با فردای اقتصاد را ببینید.

سرمایه‌گذاری با اعداد کوچک واقعا معجزه می‌کند؟/ اگر از سال ۹۶ ماهانه ۲ میلیون تومان سرمایه‌گذاری می‌کردید الان با سناریوهای مختلف چقدر بود؟

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 63
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • مهدیصف ی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    سلام ۲ میلیون سال ۹۶ تو مسکن معادل ۳۰ درصد یک متر آپارتمان بود‌.چند درصد الان معادل این عدد را می‌توانند سرمایه گذاری کنند؟
  • محمدی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    پیشنهاد پس انداز دربانک کاملا خلاف عقل ودرایت است.
  • آشنا IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    فعلا حقوقی بدهند به ملت بتوانند شکم سیر کنندو کرایه خونه پرداخت کنند پس انداز پیشکش در مملکت با این عظمت و فراوانی معادن و ذخایر .دوسوم با فقر مطلق دست و پنجه نرم میکنند
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    اگر کسی پول داشته باشه هرجا سرمایه گذاری کنه خوبه طلا مسکن بورس وقتی پول نداره باید چکار کنه؟
  • امیر IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    باید جلوی گرانی ضروریات زندگی مردم و تشکیل خانواده و فرزند اوری را گرفت مخصوصاً مسکن که شامل خانه و زمین مسکونی میشود و باعث انقراض نسل ایران خواهد شد مردم باید بتوانند راحت زندگی کنند و تشکیل خانواده دهند و فرزند اوری داشته باشند باید مالکیت خانه و مخصوصاً زمین مسکونی که هیچ هزینه ای برای مالک ندار
  • حامد IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    با عرض ادب خدمت سرکار خانم حاجی‌علی‌اصغر ، کلام شما متین ، اما مردم آنچنان تحت تبلیغات منفی و اخبار متناقض هستند که تا حدی به بازار بورس بی اعتماد شده و از سوی دیگر فشارهای اقتصادی قدرت پس انداز را بسیار کم کرده ، از سوی دیگر قوانین دست و پا گیر مانند عدم مجوز سرمایه گذاری توسط مادر برای فرزند
  • خلیل خدائی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    عالی

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار