۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
اکستریم جدیدترین نشان تجاری مدیران خودرو رونمایی شد

اکستریم، جدیدترین نشان تجاری زیر مجموعه شرکت مدیران خودرو و به عنوان لوکس ترین برند خودرویی مونتاژی در ایران، طی مراسمی بطور رسمی رونمایی شد.

فردای اقتصاد-حسین شریعت عضو هیات مدیره شرکت مدیران خودرو در مراسم رونمایی رسمی از اکستریم گفت: هم اکنون پس از بیست سال تلاش و تولید خودروهای سدان و اس یو وی اکنون به جایی رسیده ایم که قرار است لوکس ترین خودروی مونتاژی کشور را به تولید برسانیم.

مِن معاون مدیر عامل مدیران خودرو نیز در مراسم فوق افزود:از اعتمادو همراهی شما بسیار سپاسگزارم، تیم مدیران خودرو اکنون پس از بیست سال تولید انواع محصولات خودرویی پا به مرحله مهمی گذاشته است و جا دارد از مشتری های مدیران خودرو برای حمایت ها و اعتمادی که در این بیست سال به ما کردند تشکر کنم.

وی تصریح کرد: همیشه در تلاش بودیم تا به مشتری آخرین تکنولوژی و فناوری را هدیه کنیم و خوشحال هستیم پس از فراهم شدن بستر زیر ساخت ها اکنون محصولی را به مشتری های ما  هدیه می دهیم که آمیخته با فناوری و هنر است.

معاون مدیر عامل مدیران خودروخاطرنشان کرد: اکستریم جهشی بزرگ برای آشنایی مردم ایران با فناوری های متفاوت است ما با این محصول به دنبال کشف دنیایی متفاوت هستیم.

مدیر فروش برند اکستریم همچنین مراسم رونمایی از برند اکستریم با اشاره به   معرفی و اهداف برند اکستریم و محصولات آن گفت: اکستریم، جدیدترین نشان تجاری زیر مجموعه شرکت مدیران خودرو و به عنوان لوکس ترین برند خودرویی مونتاژی در ایران است.

 امید هاتفی افزود: شرکت چری با تاسیس برند اکسید که در ایران تحت عنوان اکستریم شناخته می شود، سعی کرده تا محصولات پریمیوم و فوق مجلل خود را در قالب یک نشان اختصاصی با ویژگی‌های منحصر به فرد و البته قیمت تمام شده اقتصادی‌تر، به بازار بفرستد.

وی به تاریخچه شکل گیری برند اکستریم اشاره و خاطرنشان کرد: اکستریم در سال ۲۰۰۸ در راستای جهانی شدن ضمن همکاری با خودروسازان معتبر دنیا، اقدام به راه اندازی ۵ مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان کرد و در آنها تعداد زیادی ار مهندسان سرشناس خودروسازان بزرگ دنیا از جمله ب ام و، جگوار لندروور و ... مشغول به کار شدند. مهمترین مرکز طراحی و تحقیق و توسعه این برند هم در آلمان واقع شده است. در سال ۲۰۱۲ شرکت مادر با سرمایه گذاری مشترک با جگوار لندروور وارد فاز جدیدی از همکاری بین المللی شد و با توجه به مزایای این دو شرکت، شرکت مادر از نظر دانش فنی و تکنولوژی پیشرفت قابل توجهی کرد که این همکاری زمینه ساز تاسیس برند اکستریم شد.

مدیر فروش برند اکستریم افزود: این برند نخستین بار در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به جهان خودرو معرفی شد. جایی که محصولات این برند به دلیل بهره‌گیری از طراحی داخلی و خارجی لوکس، امکانات جذاب و البته تکنولوژی پیشرفته توجه زیادی را به خود جلب کردند.

وی تصریح کرد: در سال ۲۰۲۰ برند اکستریم به عنوان خودروسازی لوکس و پیشرو راه اندازی شد. این برند برای جلب اعتماد مشتریان و تولید محصولاتی با کیفیت سعی کرد از با کیفیت ترین و مطرح ترین تامین کنندگان بین المللی مانند بورگ وارنر(تولید کننده سیستم ترانفسر کیس)، بوش (سیستم برق)، آیسین (تولید کننده گیربکس)، مگنا (تولید کننده شاسی)، بنتلر و … استفاده کند که هر یک از این برندها نقش کلیدی در تامین قطعات کلیدی محصولات اکستریم دارند.

هاتفی خاطرنشان کرد: این برندها تامین کننده محصولات خودروسازان معتبر دنیا از جمله ب ام و، مرسدس بنز، فولکس واگن و … هم هستند.

به گفته وی، همچنین اکستریم در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۳ در قطر که یکی از مهم ترین رویدادهای خودرویی امسال جهان محسوب می‌شد نیز در کنار لوکس‌ترین برندها همچون لکسس و اینفینیتی حضوری پر رنگ داشت.

مدیر فروش برند اکستریم  با بیان اینکه شعار اکستریم  Born For More (آمده برای بیشتر) انتخاب شده است و اکستریم برای دستیابی به آن از نظر تکنولوژیکی هیچ محدودیتی را قائل نیست. این برند لوکس مونتاژی در تلاش است با تولید و عرضه محصولاتی لوکس در ایران، مرزهای تکنولوژی و لوکس بودن را در صنعت خودروسازی ایران جا به جا کند.

وی افزود: در این راستا باید بیان کرد که اکستریم یک برند خودروسازی فرا مرزی بوده و نمی توان آن را به یک کشور محدود کرد.

هاتفی ادامه داد: رسالت اکستریم عرضه خودروهایی لوکس و با کیفیت بوده تا به رتبه اول بازار خودرویی ایران تبدیل شود و برای مشتریان خود سواری کیفیت، راحتی و ایمنی در سواری را رقم بزند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار