۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
برگزاری مجامع شرکت‌های استانی سهام عدالت به کجا رسید؟

به محض این که تاریخ مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت مشخص شود، سریعا از طریق سایت‌هایی نظیر کدال و سازمان بورس و صدا و سیما اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.

فردای اقتصاد: مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار عنوان کرد: برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در دستور کار سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دارد.

ولی‌الله جعفری در گفت‌ و گو با «فردای اقتصاد» درباره آخرین جزئیات از اقدامات نهاد ناظر در خصوص برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بیان کرد: ابتدا برگزاری مجامع استان‌های خراسان شمالی و زنجان در دستور کار قرار گرفت. هر چند اطلاع‌رسانی این مهم در اوایل آذر ماه صورت گرفت اما این مهم بدین منزله نیست که از ماه مذکور مجامع برگزار شود.

این مقام مسئول از حضور خود در خراسان شمالی جهت هماهنگی برگزاری مجامع خبر داد و افزود: به محض این که تاریخ مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت مشخص شود، سریعا از طریق سایت‌هایی نظیر کدال و سازمان بورس و صدا و سیما اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.

جعفری درباره فرخوان عضویت در هیات مدیره نیز خاطرنشان کرد: فراخوان منوط بر آگهی دعوت به مجمع منتشر خواهد شد. در ادامه سهامداران استان‌های مذکور می‌توانند از طریق سامانه ستان اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار