۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
چری برترین صادرکننده خودروهای سواری چین

شرکت خودروسازی چری برای بیست و یکمین سال متوالی بعنوان برترین صادرکننده خودروهای سواری انتخاب شد.

فردای اقتصاد-شرکت خودروسازی چری یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در چین است. این شرکت هم اکنون  محصولات خود را در بیش از ۸۰ کشور جهان عرضه می‌کند. چری با بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت خودروسازی، از تولید خودروهای کوچک و ارزان قیمت تا خودروهای لوکس و اسپرت موفق بوده است.

این شرکت از سال ۲۰۰۶ موفق به ورود خودروهای خود به ایران نیز شد و از آن زمان تا حالا خودروهای زیادی با مدل های مختلف وارد بازار ایران کرده است. برخی از خودروهای شرکت چری طرفداران زیادی دارند به طوری که شرکت چری با این خودروها به شهرت خوبی دست یافت.

بر اساس این گزارش، شرکت چری در سال ۲۰۲۳  توانست ۱.۸۸۱ میلیون خودرو به فروش برساند و از رشد دو برابری صادرات به ۹۳۷ هزار دستگاه برسد.

این شرکت طی سال ۲۰۲۳  با رشد ۵۲.۶ درصدی فروش کلی در مقایسه  با سال ۲۰۲۲ روبه رو شد.

این گزارش می افزاید : بیش از ۱۳ میلیون مشتری در سطح جهان که ۳.۳۵ میلیون آن خارج از چین هستند از مجصولات شرکت چری استفاده می کنند.

شرکت خودروسازی چری یکی از شرکت هایی است که در سال ۱۹۹۷ تحت کنترل چین فعالیت های خود را آغاز کرد و اولین محصول خود را تحت نام فنگ یون به بازار عرضه کرد. چری استراتژی با ارایه خودروهای ارزان قیمت کار خود را آغاز کرد و با صادر کردن خودروهای خود به کشورهایی از جمله چون سوریه، دایره فعالیت های خود را گسترش داد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار