۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
آغاز پرداخت یک وام جدید مسکن

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی از آغاز پرداخت وام مسکن روستایی ۳۵۰میلیون تومانی در شعب بانک‌ها خبر داد.

همشهری آنلاین: با توافق جدیدی که بین وزارت راه و بانک مرکزی انجام شد، سقف تسهیلات مسکن روستایی به ۳۵۰میلیون تومان با نرخ سود ۵درصد افزایش یافت. سقف این تسهیلات قبلا ۲۰۰میلیون تومان بود اما درحال‌حاضر متقاضیان در مناطقی که زیر ۲۵هزار نفر جمعیت دارند می‌توانند تسهیلات ساخت مسکن روستایی به مبلغ ۳۵۰میلیون تومان دریافت کنند.

ابوالفضل نوروزی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی با اعلام اینکه پرداخت وام جدید مسکن روستایی آغاز شده و الان مردم در روستاها و شهرهای زیر ۲۵هزار نفر می‌توانند تسهیلات ۳۵۰میلیون تومانی را دریافت کنند، افزود: تاکنون حدود ۳۷۳هزار فقره وام مسکن روستایی پرداخت شده و یا در حال پرداخت است که یک بخشی از آن هم وام ۳۵۰میلیونی است.

او افزود: اتفاق مثبت دیگری که افتاد این است که قبلا تسهیلات مسکن شهری در شهرهای بزرگ بیشتر بود، در شهرهای کوچک کمتر و عددش هم درنهایت ۴۵۰میلیون تومان بود اما این عدد افزایش پیدا کرده و اکنون به ۵۵۰میلیون تومان برای تمام شهرها رسیده است. به‌گفته او پرداخت وام ۵۵۰میلیونی شهری هم عملیاتی شده و قراردادهای جدیدی که منعقد می‌شود، ۵۵۰میلیون تومانی است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها