۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
رشد فروش و تولید در صبا فولاد خلیج فارس

میزان تولید و فروش شرکت صبا فولاد خلیج فارس در نه ماهه منتهی به آذر ماه ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد همراه بوده است.

فردای اقتصاد :  با توجه به اطلاعات و داده ها در سامانه کدال ،  شرکت صبا فولاد خلیج فارس در دوره ۹ ماهه منتهی به پایان آذر ماه که پایان سال مالی این شرکت نیز است به میزان یک میلیون و ۹۳ هزار و۸۵۹ تن بریکت اسفنجی تولید کرده که این میزان در سال گذشته معادل ۹۰۰ هزار و ۷۴۰ تن بوده حاکی از رشد ۲۱درصدی این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

شرکت صبا فولاد خلیج فارس در نه ماهه منتهی به آذر ماه سال ۱۴۰۲ در مجموع ۷۹۹ هزار و ۷۲۰ تن بریکت اسفنجی را در بازار داخلی از طریق بورس کالا به فروش رسانده و ۳۴۶هزار و ۳۰۸ تن نیز صادرات داشته است.

همچنین میزان فروش کل شرکت در سال ۱۴۰۲ در ۹ ماهه معادل ۱۴۲ هزار و ۵۶۲ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال اعلام شد این در حالیست که سال قبل میزان فروش شرکت معادل ۹۱ هزار و ۵۳۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال بود. که از این میزان ۴۳ هزار و ۲۲۴ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال مربوط به فروش صادراتی و مابقی فروش داخلی شرکت در بورس کالا بوده است.

افزایش سرمایه فصبا ثبت شد

پیرو اطلاعیه شرکت صبا فولاد خلیج فارس در سامانه کدال و برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۵ مهر ماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس، افزایش سرمایه این شرکت به مبلغ ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ثبت شد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار