۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
ستاره خلیج فارس رتبه نخست صد شرکت برتر شد

در رتبه بندی صد شرکت برتر که از سوی سازمان مدیریت صنعتی هر ساله برگزار می شود شرکت ستاره خلیج فارس با یک رتبه ارتقا، مقام نخست را کسب کرد.

فردای اقتصاد : دراین رتبه بندی شرکت صنایع پتروشیمی که سال گذشته رتبه نخست را داشت با یک پله کاهش بر رتبه دوم قرار گرفت و شرکت پالایش اصفهان که سال قبل در بین صد شرکت برتر قرار نداشت به عنوان سومین شرکت انتخاب شد.

میزان فروش شرکت نفت ستاره در سال مالی ۱۴۰۱ معادل ۳۹۸۸۱۴۵ میلیارد ریال، صنایع پتروشیمی خلیج فارس معادل ۳۷۱۳۶۱۸ میلیارد ریال، شرکت پالایش نفت اصفهان معادل ۳۴۲۲۶۱۸ میلیارد ریال بود.

در این بین شرکت سرمایه گذاری غدیر با فروش ۲۹۴۷۷۶۶ میلیارد ریال رتبه پنجم خود را حفظ کرده و فولاد مبارکه کاهش محسوسی را در بین ده شرکت برتر داشت و با چهار پله کاهش بر رتبه هشتم قرار گرفت این در حالیست که سال قبل رتبه چهارم صد شرکت برتر را از آن خود کرده بود.

میزان فروش فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۱ معادل ۲۰۵۹۱۳۶ میلیارد ریال بود. شرکت صنایع ملی مس ایران نیز که سال گذشته در رتبه یازدهم صد شرکت برتر قرار داشت در سال جاری با ۷ پله کاهش بر رتبه هجدهم قرار گرفت. میزان فروش ملی مس در سال ۱۴۰۱ معادل ۹۶۳۳۶۳ میلیارد ریال بود.

ستاره خلیج فارس رتبه نخست صد شرکت برتر شد

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار