۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
از بازار برنده سال آینده تا ریشه مشکلات صنعت خودرو

در «صفحه اول» به بررسی و تحلیل مهم‌ترین اخبار هفته می‌پردازیم.

فردای اقتصاد: در چهارمین قسمت از برنامه صفحه اول، در گفت‌وگو با بهزاد بهمن‌نژاد قائم‌مقام سردبیر فردای اقتصاد به بررسی نتایج نظرسنجی فردای اقتصاد پرداختیم و پرسیدیم چرا علی‌رغم بازده منفی بازار سهام در سال جاری، ۴۴ درصد از کارشناسان شرکت کننده در این نظرسنجی معتقدند در یک سال پیش رو  بازار سهام رشد بیشتری را نسبت به دیگر بازارها تجربه خواهد کرد؟

به بهانه انتشار خبری مبنی بر «قانونی خواندن حضور کروز و شرکت‌های وابسته به کروز در هر تعداد از صندلی‌های هیات مدیره ایران خودرو»، با علی میرزاخانی سردبیر فردای اقتصاد به بررسی ریشه اصلی چالش‌های صنعت خودرو پرداخته‌ایم.

در بخش آخر برنامه با مجتبی نظری از سرویس کلان فردای اقتصاد ضمن بررسی گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس مبنی بر «امنیت سرمایه‌گذاری به تفکیک استان‌ها و حوزه‌های کاری در تابستان ۱۴۰۲»، به این پرسش پاسخ داده‌ایم که امن‌ترین و ناامن‌ترین استان‌ها برای سرمایه‌گذاری کدامند؟

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    سال آتی به ضرورت حداقل سه ماهه اول سال بورس سیر صعودی خواهد داشت ، در غیر اینصورت سیر نزولی پیام آور ورشکستگی گسترده بنگاه های اقتصادی خواهد بود ، و تصمیم پیامدهای آن با مدیران کلان اقتصاد میباشد ، رشد بورس یا غیرمستقیم اعلام ورشکستگی اقتصاد

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار