۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
برپایی۳۶۰ نمایشگاه بهاره

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نمایشگاه  از برپایی ۳۶۰ نمایشگاه بهاره در سراسر کشور خبر داد.

فردای اقتصاد: عباس علی‌آبادی در آیین افتتاح نمایشگاه بهاره امسال، گفت: نمایشگاه بهاره ادامه طرح عید تا عید وزارت صنعت معدن و تجارت است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نمایشگاه  از برپایی ۳۶۰ نمایشگاه بهاره در سراسر کشور خبر داد و گفت: ۳۰ هزار غرفه در در این نمایشگاه‌ها فعال است.
وی بیان کرد: در وزارت صمت شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که امسال تولیدکننده و مصرف‌کننده هر دو از نمایشگاه بهاره بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: کسبه می‌خواهند که در شب عید فروش بهتری داشته باشند در مقابل مردم نیز به دنبال کیفیت و قیمت مناسب در خرید کالاها هستند. از این رو، در وزارت صمت تلاش کرده‌ایم که شرایطی را فراهم کنیم که این اتفاق رقم خورد.

وی افزود:خرید اعتباری با همکاری اصناف برای مردم فراهم شده است تا بتوانند از این فرصت برای خرید استفاده کنند بدون اینکه هزینه بیشتری پرداخت کنند. تعدادی از فروشندگان برای پیوستن به طرح کارت اعتباری با ثبت‌نام در سایت عید تا عید اقدام کرده‌اند و در حال حاضر مبلغ کارت اعتباری ۲۰ میلیون تومان است که به دنبال افزایش اعتبار هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کیفیت و قیمت مناسب مورد توجه قرار گرفته است، گفت: نظارت بر نمایشگاه‌های بهاره در سراسر کشور حاکم است، ضمن اینکه مردم می‌توانند از سامانه ۱۲۴ استفاده و اطلاع‌رسانی کنند، اگر تخلف یا مورد غیرقانونی دیدند را گزارش کنند.
وی ادامه داد: در خصوص کالاهای اساسی از جمله شکر هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته است و در نمایشگاه‌ها و میادین شهرداری، عرضه با قیمت مصوب صورت می‌گیرد. 

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار