۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
از سیاست‌های بانک مرکزی برای طلا و ارز تا واردات خودرو کارکرده

در قسمت جدید برنامه صفحه اول فردای اقتصاد سیاست‌های بانک مرکزی برای طلا و ارز، واردات خودرو، میزان مشارکت زنان در اقتصاد، انتخابات پیش رو روسیه و جلد جدید هفته‌نامه اکونومیست را بررسی کردیم.

فردای اقتصاد: در این قسمت از برنامه #صفحه_اول، ضمن مقایسه روند قیمتی ربع سکه با دو محرک طلا و دلار جهانی و همچنین روند تاریخی حباب ربع سکه؛ بهزاد بهمن‌نژاد، قائم مقام سردبیر فردای اقتصاد به این پرسش پاسخ داده که چرا بانک مرکزی در هفته‌های پایانی سال تصمیم به حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ایران پرداخت.

به بهانه اظهارات اخیر وزیر صمت مبنی بر اینکه «از شنیدن کلمه واردات خودرو دست دوم کهیر می‌زنم» از علی میرزاخانی، سردبیر فردای اقتصاد پرسیده‌ایم به لحاظ خودرو چه وضعیتی در شان مردم است؟

انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ۱۷ مارس سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. در این انتخابات ۴ نامزد به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. آیسان تنها، دبیر سرویس سیاست و دیپلماسی فردای اقتصاد از جزییات این انتخابات و رقبای پوتین می‌گوید.

با مجتبی نظری، عضو تیم کلان فردای اقتصاد به این پرسش پاسخ می‌دهیم که علل مشارکت اقتصادی پایین زنان در ایران و جهان چیست؟

مانی بشرزاد، عضو تحریریه فردای اقتصاد به بررسی جلد این هفته اکونومیست پرداخته است.

نسخه صوتی این برنامه را اینجا بشنوید: 

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن صادقی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    انتخابات روسیه؟ شوخی خیلی بدی هست این حرف :-)))
  • ابراهیم اسلامی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    با درود و سپاس
  • امیر شاهی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    سلام در خصوص مقایسه سکه های حراج شده توسط بانک مرکزی در زمان دکتر سیف به نظر آمارتان درست نیست و حدود کمتر از 20 درصد تفاوت بود نه 152 درصد

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار