۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کسب‌وکارهای پیشتاز در مجوز الکترونیکی

بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی باید تا پایان سال ۱۴۰۲ تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و از ۱۴۰۳ کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

فردای اقتصاد: مجوز کدام یک از رسته‌های شغلی الکترونیکی شده است؟ کدام استان‌ها در مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) پیشتازند؟ بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی باید تا پایان سال ۱۴۰۲ تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و از ۱۴۰۳ کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب‌وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد. در بررسی استان‌ها در زمینه تبدیل پروانه های کسب کاغذی و صدور شناسه یکتا، استان لرستان و سپس گیلان تا تاریخ ۲۸ بهمن ماه یکه تاز بوده‌اند. تا ۲۸ بهمن ماه امسال و در بررسی وضعیت رسته‌های اصناف در شناسه‌دار کردن پروانه کسب تا کنون خرده‌فروشی خواربار در صدر و سپس بنگاه‌های معاملات املاک و بعد از آن کافی نت‌ها در صدر بوده‌اند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار