۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
در راه‌پیمایی روز قدس چه گذشت؟

پیکر شهدای جنایات ترویستی دمشق، امروز- جمعه و همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور مردم در تهران تشییع شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه هفدهم فروردین همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در سراسر کشور برگزار شد. در این مراسم پیکر شهدای جنایات ترویستی دمشق، امروز- جمعه و همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور مردم در تهران ـ از میدان فردوسی به سمت میعادگاه نماز جمعه تهران ـ تشییع شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران از ۱۰ مسیر اعلام شده به سوی دانشگاه تهران آغاز شده و از میدان فردوسی نیز به سوی دانشگاه تهران تشییع پیکرهای شهدای عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در سوریه انجام شد.

آنگونه که ایرنا گزارش داده بود، زیاد النخاله دبیرکل جنش جهاد اسلامی فلسطین و ابوفدک المحمداوی معاون حشدالشعبی عراق در راهپیمایی روز جهانی قدس تهران حضور یافتند.

در این مراسم، سید ابراهیم رئیسی هم شرکت کرد. او بیان کرد: خداوند اینگونه مقدر کرد که سرداران ما در روز شهادت امیرالمومنین علی (ع) به شهادت برسند و در روز قدس تشییع شوند تا جلوه خاصی به این روز ببخشند.

رئیس جمهور افزود: این راهپیمایان همان مردمی هستند که در روزهای گذشته قرآن بر سر گرفتند و امروز در خیابان‌های شهرها و روستاهای مختلف از رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری می‌کنند و یقین داریم این احساس برآمده از قلب‌ها، دل‌ها و فریادها حتما به نابودی رژیم صهیونیستی و اعتلای عزت مردم فلسطین و مسلمین جهان منتهی خواهد شد.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با اخلاص جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس معرفی کرد، اظهار کرد: امروز می‌بینیم نسلی که در خیابان‌ها حضور دارند، نسلی هستند که نه امام راحل را دیدند و نه روزهای ابتدایی انقلاب را اما در اینجا حضور یافته‌اند تا ۷۵ سال جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند و ان‌شاالله پیروزی حتمی برای مردم فلسطین و مسلمین خواهد بود.

محسن منصوری نیز از دیگر حاضران این مراسم بود. معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: تصمیمات مقتضی در شورای امنیت ملی با حضور رئیس جمهور و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی اتخاذ شده و رژیم صفاک صهیونیستی در زمان مقرر سیلی محکمی که مقام معظم رهبری هم وعده داده‌اند را خواهد خورد.

محمد مخبر نیز از دیگر حاضران این مراسم بود. معاون اول رئیس جمهور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن همبستگی با ملت مظلوم فلسطین جنایت های اخیر رژیم صهیونستی را به مثابه دست و پا زدن در باتلاق دانست و از همه دولت ها و ملت های مسلمان خواست تا با اتحاد و انسجام و تحریم همه جانبه صهیونیست ها این غده سرطانی را هرچه زودتر از این سرزمین مقدس پاک کنند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha