۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
افزایش تولید ۴ محصول استراتژیک پتروشیمی اروند

پتروشیمی اروند در سال ۱۴۰۲، درتولید ۴ محصول پر کاربرد و استراتژیک با رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل همراه بود.

این شرکت در تولید نمک شسته شده رشد ۷.۳۱درصدی ،در تولید EPVC  رشد ۸.۱۹ درصدی ، در تولید SPVC  رشد  ۲۰.۴۵درصدی ودر تولید  VCM رشد ۶.۹۷ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند، این در حالی است که در دو محصول نمک شسته شده و EPVC بهترین رکورد تولید از بدو راه اندازی محقق شده و در حال حاضر ادامه این روند سبب شده  تکمیل زنجیره ارزش محصول ارزشمند PVC در این شرکت در بهترین وضعیت خود قرار گیرد.

در واقع این افزایش تولید علاوه بر پایداری سود ابرتولیدکننده کلر خاورمیانه، سبب تامین خوراک پایدار برای دیگر صنایع مادر و افزایش تولید و سودآوری پتروشیمی‌های وابسته به محصولات شرکت پتروشیمی اروند نیز شد، همچنین تولید محصول EPVC به حدی رسیده است که تمام نیاز بازار داخل را مرتفع کرده و اکنون پتروشیمی اروند به فکر صادرات این محصول ارزشمند است.

افزایش تولید نمک به میزان بی‌سابقه یک‌میلیون و ۱۴۴ هزار و ۵۷۲ تن در سال جاری منجر به استمرار تولید واحد استراتژیک و قلب تپنده پتروشیمی اروند یعنی واحد CA (کلرآلکالی) شده و به همین علت، افزایش و استمرار تولید محصول PVC نیز میسر شده است .

پتروشیمی اروند در سال ۱۴۰۲ با شرکت در رویدادهای حمایت از ساخت داخل و شرکت‌های دانش بنیان و انعقاد تعداد قابل توجهی قرارداد و تفاهم نامه با شرکت‌های داخلی و دانش بنیان و همچنین تولید چندین کاتالیست باارزش در حوزه داخلی‌سازی تولید محصول وی سی، زمینه احداث واحد تمام ایرانی پی وی سی ۲ ((PVC2) ) را میسر ساخته است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار