۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
زندگی پرماجرای سرمایه‌گذاران نامدار / مایکل لارسون ؛ چه کسی بیل گیتس را ۵۰ میلیارد دلاری کرد؟

گیتس از زمان بازنشستگی در حال تنوع‌بخشیدن به ثروت خود بود. فردی که مسئول حفاظت و رشد این ثروت بزرگ هست فردی است که عموم مردم کمتر او را می شناسند: مایکل لارسن.

پس از ۲۷ سال بیل گیتس، ثروتمندترین مرد سابق جهان در حال پایان دادن به ازدواج خود با همسرش است، اتفاقی که موجی از شوک را به جهان وارد می‌کند. این طلاق پر سر و صدا، پرسشی را برای همه مطرح می کند: برای ثروت هنگفت او چه اتفاقی می افتد؟

ثروتی که بیل گیتس پیش از طلاق داشت حتی از بزرگترین صندوقهای سرمایه‌گذاری وال استریت هم بیشتر بود. مدیریت ثروت بیل گیتس فقط یک شغل تمام وقت برای یک سرمایه گذار نیست. این یک شغل تمام وقت برای یک تیم سرمایه گذاری است.

گیتس از زمان بازنشستگی در حال تنوع‌بخشیدن به ثروت خود بود. فردی که مسئول حفاظت و رشد این ثروت بزرگ هست فردی است که عموم مردم کمتر او را می شناسند: مایکل لارسن.

از زمانی که لارسن سبد سهام گیتس را در سال ۱۹۹۴ به دست گرفت، طبق گزارشات بازدهی ۱۱ درصدی در سال داشت که کمی بهتر از عملکرد استاندارد اند پورز ۵۰۰ بود. و این شامل رشد باورنکردنی سهام مایکروسافت نمیشد. شاید ۱۱ درصد برای برخی افراد چندان زیاد نباشد اما پورتفولیوی لارسن دارای نوسانات بسیار کمتری است که اساسا از اغلب موسسات موجود عملکرد بهتری نشان می‌دهد. مایکل لارسن فردی اسرار آمیز است. او سالها استراتژی خاصی را در پیش گرفت که مختص ثروتمندترین فرد جهان طراحی کرده بود.

برای آشنایی با  مایکل لارسون این ویدیو را حتما ببینید

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    واقعا سپاسگزارم ، صدای گوینده بسیار عالی ، محتوی بسیار عالی .

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار