۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
وضعیت ذخایر استراتژیک غذایی کشور بسیار خوب است

محمدجواد عسکری: مردم نگران ذخایر غذایی نباشند. تا ۶ ماه آینده هیچ مشکلی از نظر ذخایر غذایی نداریم.

فردای اقتصاد: محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس درباره ذخایر استراتژیک غذایی ایران گفت: مردم نگران ذخایر غذایی نباشند. تا۶ ماه آینده هیچ مشکلی از نظر ذخایر غذایی نداریم و به سازمان‌های گمرک و بنادر و کشتیرانی دستورات لازم داده شده و نظارت میدانی ترخیص و توزیع کالاها هم آغاز شده است.

عسکری تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت ذخایر استراتژیک غذایی کشور بسیار خوب است و تا ۶ ماه آینده هیچ مشکلی نداریم. به وزیر جهاد و مسئولان سازمان‌های گمرک و بنادر و کشتیرانی هم تاکید کرده‌ایم که با جدیت کار را دنبال کنند. در حوزه نظارت بر ترخیص کالاها و سایر امور به طور جدی نظارت می‌کنیم و اگر در حوزه اجرا از سوی هر دستگاهی کوتاهی ببینیم حتما با آنها برخورد خواهیم کرد. مردم نگران تولید و توزیع محصولات غذایی نباشند.

به گفته عسکری، کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس به طور جدی تلاش می‌کند با نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌ها در زمینه تولید محصولات کشاورزی و غذایی، نه تنها نیاز بازار داخلی را تامین کند بلکه محصولات کشاورزی و غذایی ایران در بازارهای بین‌المللی و منطقه‌ای مقتدرانه حضور داشته باشد.

 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار