۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
ورود مجلس به حمله مسلحانه به خانه جنگل‌بانان آملی

سمیه رفیعی: موضوع حمله مسلحانه به منازل جنگل‌بانان آملی، در مجلس به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

فردای اقتصاد: سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط‌زیست مجلس با بیان اینکه ۴۲ جنگلبان در سال گذشته در کشور مجروح شده‌اند از پیگیری ویژه موضوع حمله مسلحانه به منازل جنگل‌بانان آملی در مجلس خبرداد و خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریع‌تر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگل‌بانان آمل شد. نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به حادثه حمله افراد مسلح به منازل جنگلبانان در آمل گفت: از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انتظار داریم هرچه سریعتر این افراد شناسایی و دستگیر شوند.

وی افزود: در عین حال از دستگاه قضایی نیز انتظار می‌رود این افراد را به اشد مجازات برسانند تا ضمن بازدارندگی از اقدامات مشابه متخلفان بدانند که هیچ مماشاتی در برخورد با متجاوزان به عرصه‌های طبیعی کشور صورت نمی‌گیرد. رفیعی با اشاره به شکننده بودن طبیعت کشور گفت: متاسفانه زمانی که متخلفان با ممانعت نیروهای حفاظتی برای تخریب منابع طبیعی مواجه می‌شوند تصور می‌کنند با ایجاد رعب و وحشت می‌توانند به فعالیت‌های غیرقانونی خود بپردازند در حالی که قطعا این امر با برخورد قاطع دستگاه‌های مسوول مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به زخمی شدن ۴۲ جنگلبان در سال گذشته توسط متجاوزان به عرصه‌های طبیعی از پیگیری ویژه این پرونده توسط فراکسیون محیط‌زیست مجلس خبر داد و گفت: جنگل‌بانان و محیط بانان جزو زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند که حفاظت از طبیعت و حیات وحش کشور را برعهده دارند و قطعا نیازمند حمایت‌های قانونی در عرصه‌های مختلف هستند که مجلس در این خصوص تمام توان خود را به‌کار خواهد گرفت.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار