۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
تولید کنسانتره فولاد سنگان از مرز ۹ میلیون تن عبور کرد

فولاد سنگان در حالی فروردین امسال را با رکورد جدید در تولید آغاز کرده است که طبق آخرین آمار، توانسته است میزان تولید کنسانتره خود را به بیش از ۹ میلیون تن برساند.

بنابر این گزارش فولاد سنگان در ۱۷  فروردین  موفق به ثبت رکورد ۱۹۰۲۰ تن تولید روزانه کنسانتره شد. این در حالی است که پیش تر این ثبت رکورد در آذرماه ۱۴۰۱،  با عدد  ۱۸ هزار ۷۷۰ تن ثبت رسیده بود.

در پایان سال گذشته این مجموعه توانست میزان تولید ۱۴۰۲  را نسبت به ۱۴۰۱ به میزان ۳۴  درصد افزایش دهد. این افزایش تولید و به دنبال آن رکورد زنی در فروردین ماه سال جاری نشان می دهد، فولاد سنگان با سیاست افزایش تولید در حلقه کنسانتره، افزایش تولید گندله را در برنامه سال جاری دارد. این رکورد شکنی به واسطه افزایش تامین سنگ آهن مورد نیاز شرکت صورت گرفته است.

 علاوه بر این فولاد سنگان با استفاده از روش های نوین و توسعه R&D و همچنین توسعه همکاری های خود با شرکت های دانش بنیان علاوه بر افزایش کمی محصولات تولید شده، گامهای بلندی در راستای ارتقای بیش از پیش کیفی محصولات خود برداشته است به طوری که اکنون می توان گفت محصولات تولیدی این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

این افزایش تولید و رکوردزنی ماهانه ، فولاد سنگان را به تحقق ظرفیت اسمی نزدیک می کند وباعث افزایش فروش شرکت در سال جاری می شود.اگرچه شرکت فولاد سنگان برای سال ۱۴۰۳، افزایش تولید و فروش را برای خود برنامه ریزی کرده است اما موضوع چالش های صنعت را نباید نادیده گرفت.

از آنجا که مجموعه های صنعتی و معدنی کشور در سالهای گذشته در فصل سرما با محدودیت های بیشتری در حوزه تامین گاز مواجه بودند، برای تثبیت این رکوردزنی ها و همچنین افزایش میزان تولید و فروش محصول، مدیریت این چالش ها در دستور کار قرار گرفته است تا با مدیریت زمان، تعمیرات و بازه‌های زمانی قطع برق و گاز، روند مطلوب تولید به بهترین نحو صورت پذیرد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار