۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
رئیس سازمان انرژی اتمی در مجلس چه گفت؟

 ابوالفضل عمویی: رئیس سازمان انرژی اتمی از روند ساخت نیروگاه های جدید هسته ای از جمله نیروگاه ۲ و ۳ بوشهر طبق برنامه خبر داد.

فردای اقتصاد: آخرین جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با حضور اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با موضوع بررسی آخرین اقدامات این سازمان برگزار شد. ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح این جزییات دیدار اسلامی با اعضای کمیسیون متبوعش گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه هدف این سازمان بهره مندی مردم از منافع دانش هسته‌ای در زندگی است از روند ساخت نیروگاه های جدید هسته ای از جمله نیروگاه ۲ و ۳ بوشهر طبق برنامه خبر داد.

اسلامی به تشریح ابعاد کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای با ۶۰۰ مقاله و ارائه در اصفهان هم پرداخت و گفت: در این کنفرانس که اولین بار بود با حضور مهمانان خارجی از جمله رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، برگزار می شد، دانش هسته‌ای کشورمان در سطوح مرتبط ارائه شد. رئیس سازمان انرژی اتمی، به بیانیه مشترک با گروسی هم پرداخت و خاطرنشان کرد: مبنای تعاملات ایران و آژانس NPT و پادمان است و موضوعات باقیمانده بین ما و آژانس به ۲ مکان تقلیل یافته است. وی افزود: ما تاکید داریم که آژانس در عملکرد خود، رویکرد حرفه ای و فنی را دنبال کند و تحت تاثیر رویکردهای سیاسی قرار نگیرد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha