۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
اعتراض سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به قطع اینترنت

میلیون‌ها نفر با استفاده از اینترنت کسب روزی می‌کنند و میلیون‌ها نفر برای ارتباط با عزیزانشان به این ابزارها وابسته‌اند.

فردای اقتصاد - سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با صدور اطلاعیه‌ای خواستار بازگرداندن وضعیت اینترنت به حالت طبیعی شد. 

در این بیانیه آمده است: امروز بیش از میشه نیازمند جلب اعتماد مردم هستیم، ایجاد محدودیت در دسترسی به اینترنت به ویژه مسدود کردن شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی که ده‌ها میلیون کاربر دارند قطعا به این اعتماد لطمه می‌زند. 

میلیون‌ها نفر با استفاده از اینترنت کسب روزی می‌کنند. میلیون‌ها نفر برای ارتباط با عزیزانشان به این ابزارها وابسته‌اند. میلیون‌ها نفر برای سرگرمی و آموزش و کسب اخبار و اطلاعات به اینترنت مراجعه می‌کنند. مسدود یا محدود کردن تنها موجب سلب اعتماد از شهروندان می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: همچنین کسب وکارهای بسیاری برای تداوم فعالیت خود نیازمند اطمینان از کارآیی و پایداری اینترنت در کشور هستند چگونه می‌شود اقتصاد دیجیتال داشت وقتی نمی‌توان از دسترسی مستمر به اینترنت مطمئن بود؟

هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران ضمن تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی ضرر و زیان و خسارت‌های وارد شده به کسب و کارها به دلیل قطعی اینترنت مصرانه از نهادهای مسوول می‌خواهد وضعیت دسترسی به اینترنت را به وضعیت طبیعی خود برگردانند.

این مطلب را بخوانید: تاوان اقتصادی قطع اینترنت

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار