۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶
روایتی عجیب از ماجرای کشته شدن نیکا شاکرمی

بازپرس جنایی جزئیاتی از مرگ نیکا کرمی یا نیکا شاکرمی را ارائه کرد. اما ماجرای کشته شدن نیکا شاکرمی چیست؟

نیکا شاکرمی چگونه کشته شد؟ نحوه کشته شدن نیکا شاکرمی و ماجرای قتل نیکا شاکرمی چه بود؟

نیکا کرمی یا نیکا شاکرمی که بود؟

نیکا شاکرمی متولد ۱۰ مهر ۱۳۸۴ در خرم آباد بود . پدرش سال‌ها پیش به دلیل سکته قلبی فوت کرده بود و با مادر و خواهر بزرگترش زندگی می‌کرد، او تا سال قبل از کشته شدنش در فردیس زندگی می‌کرد و برای تحصیل و دنبال کردن رویاهایش به تهران مهاجرت کرد. او به هنر علاقه داشت و در تهران در هنرستان تحصیل می‌کرد.

پاسخ به سوالاتی درباره مرگ نیکا کرمی

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره جزییات پرونده نیکا شاکرمی گفت: ساعت ۷:۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه، ساکنین ساختمانی در چهار راه امیراکرم متوجه جسد خانم جوانی در حیاط منزل خود می‌شوند که بلافاصله موضوع را به کلانتری منطقه اطلاع می‌دهند. اکیپ‌های تخصصی صحنه به محل اعزام و متوجه می‌شوند این خانم از ساختمان مجاور به حیاط این منزل پرتاب شده است.

شهریاری با اشاره به اینکه کوله‌پشتی این خانم در پشت بام ساختمان مجاور کشف شد، بیان کرد: جسد بلافاصله به عنوان شخص مجهول‌الهویه به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران بیان کرد: پزشکی قانونی با دستور مقام قضائی کار کالبدشکافی و اخذ نمونه‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی را انجام داد.

مطابق تحقیقات صورت گرفته و فیلم به دست آمده از دوربین‌های مدار بسته، مشخص شد حدود ساعت ۱۰ شب نیکا شاکرمی، در حالی که در خیابان قدم می‌زد؛ بدون اینکه کسی او را تعقیب کند یا با کسی درگیر باشد وارد ساختمان مذکور شد که جسدش در آنجا کشف شد.

آخرین فیلم از نیکا شاکرمی

آخرین فیلمی که از نیکا شاکرمی منتشر شده، نشان می‌دهد نیکا شاکرمی ساعت ۱۲ و ۰۲ دقیقه شب در حال گفتگو با موبایل به خانه نیمه کاره‌ای رفته است و به گفته بازپرس پرونده؛ صبح روز بعد جنازه‌اش در حیاط خانه مشرف به بالکن خانه نیمه کاره پیدا شده است. همچنین در بررسی‌های ابتدایی به نظر می‌رسد که سقوط از ارتفاع علت مرگ او باشد، اما نتیجه معاینات پزشکی قانونی هنوز مشخص نیست.

در ادامه تحقیقات ۸ نفر از ساکنین ساختمان برای تحقیقات در رابطه با مرگ مشکوک نیکا شا کرمی بازداشت شده و در شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران تحت تحقیق و بازجویی قرار گرفتند.

در حالی که این افراد تا این لحظه هرگونه ارتباطی با این پرونده را منکر شده و همچنین منکر سابقه آشنایی با نیکا شا کرمی و حتی رویت او در محل حادثه هستند تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد

بازپرس پرونده گفت: فیلمی وجود دارد که نشان دهنده جزییات این اتفاق است که به روئیت خانواده نیکا شاکرمی و وکیل آن‌ها خواهد رسید و تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که موضوع دخالت نیروهای امنیتی و پلیس در این پرونده منتفی است.

شایان ذکر است که متهمین در اظهارات خود گفتند که شغل کارگری دارند و شب حادثه در پارکینگ خانه مشغول استراحت بودند.

رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک نیکا شا کرمی در شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران در جریان رسیدگی است.

با دستور محمد شهریاری دادستان جنایی تهران این پرونده با حساسیت دقیقی تحت بررسی قرار دارد.

منبع: رکنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هومن GB ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    اهان خوب شد توضیح دادند علت چی بوده!! من که باورم شد چونکه صدا وسیما که دروغ نمیگه!!!!!!!!!!!!!
  • ن IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    چقدر با یه فیلم که معلوم نیست کیه و مال چه زمانیه ما گول خوردیم

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها