۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
بانک‌ها اینگونه مردم را دور می‌زنند

یک نماینده مجلس گفت: بانک‌ ها برای مردم عادی و نیازمندان حتی یک میلیون تومان نیز وام ضروری قرض‌الحسنه ندارند اما هر جا که خودشان صلاح می‌دانند به خصوص در رابطه با پرسنل خود وام‌های ضروری سالانه تصویب کرده و پرداخت می کنند.

ایسنا: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از سویی دیگر در حوزه تسهیلات قانون جوانی جمعیت که برای فرزندان سوم و بیشتر باید تسهیلات ارائه می‌شد نیز متقاضیان صف‌های طولانی تشکیل دادند اما هیچ نظارتی بر تسهیلات‌دهی بانک‌ها از سوی بانک مرکزی اعمال نمی‌شود. بانک‌ها برای مردم عادی و نیازمندان حتی یک میلیون تومان نیز وام ضروری قرض‌الحسنه ندارند اما هر جا که خودشان صلاح می‌دانند به خصوص در رابطه با پرسنل خود وام‌های ضروری سالانه تصویب کرده و پرداخت می کنند. بانک مرکزی باید بر عملکرد بانک‌ها نظارت کند.

وی تصریح کرد: در حوزه تسهیلات مسکن نیز علاوه بر بانک مسکن سایر بانک‌ها نیز در ارائه تسهیلات برای ساخت مسکن مکلف شده‌اند. اما تاکنون هیچ بانکی حتی یک فقره وام در حوزه ساخت مسکن ارائه نکرده است. در حوزه وام‌های نوسازی مسکن روستایی نیز کوتاهی مشهود است. دولت و بانک مرکزی باید بر این روند نظارت داشته باشند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها