۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
ساپینتو از استقلال جدا می‌شود؟
چهره درهم ساپینتو در کنار فتح الله زاده

علی فتح‌الله‌زاده که به طور خلق الساعه مدیرعامل باشگاه استقلال شد و جای مصطفی آجورلو را گرفت، طبعا یکی از خوشحال‌ترین افراد روی کره زمین است! چرا که بازگشت به استقلال، یکی از آرزوهای فتح‌الله‌زاده بود؛ آرزویی که شاید او گمان نمی‌کرد با وجود آجورلو، به همین زودی تحقق پیدا کند.

فتح‌الله‌زاده با همین خوشحالی و مسرت زیاد در نخستین ملاقات با ریکاردو ساپینتو حضور یافت. تصویر فتح‌الله‌زاده را در کنار سرمربی پرتغالی ببینید؛ فتح‌الله‌زاده با لبخند و خوشحالی و ساپینتو هم با چهره‌ای سرد و بی‌تفاوت؛ انگار که برای عکس گرفتن، اجباری در کار است!

ساپینتو که از اول برای حضور در استقلال با آجورلو مذاکره کرده بود، تصور نمی‌کرد قبل از نیم فصل، مدیرعامل باشگاه را از دست بدهد. او قبلا وقتی کنار آجورلو بود، شاد و خندان به نظر می‌رسید؛

سخنان ساپینتو درباره جدایی از استقلال

سرمربی جدید آبی‌ها در نخستین اظهار نظر خود پس از تغییرات مدیریتی در استقلال گفت؛ می‌خواستم از این تیم بروم که آجورلو گفت بمان و ادامه بده.

سرمربی استقلال در نخستین اظهار نظر رسمی خود پس از تغییرات مدیریتی در این باشگاه گفت: بعد از این تغییرات من هم قصد داشتم از استقلال بروم. چرا که به مدیر جدید حق می‌دهم سرمربی مورد نظر خودش را انتخاب کند. اما با آقای آجورلو صحبت کردم و ایشان گفت بمان و ادامه بده.

روز شنبه و زمانی که هیأت مدیره باشگاه استقلال برای این تصمیم بزرگ تشکیل جلسه داد، ساپینتو در اصفهان حضور داشت و قصد داشت با استفاده از فرصت حضور در این شهر تاریخی، پس از بازدید از اماکن و آثار باستانی آنجا با یکی دو روز تأخیر به تهران بازگردد. وی پس از شنیدن این خبر به قول خودش شوکه شد و سپس کاملاً بهم ریخت.

ساپینتو بلافاصله با اطرافیان و نزدیکانش در تهران تماس گرفت و مراتب نگرانی خود را از این بابت بیان کرد. وی سپس تصمیم گرفت همان نیمه شب و با خودرو سواری به سمت تهران حرکت کند که در نهایت این اتفاق به صبح زود روز بعد موکول شد.

در خصوص عصبانیت ساپینتو پس از شنیدن این خبر، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد برخی‌ها بلافاصله به سرمربی آبی‌ها گفته بودند مدیرعامل جدید در کار مربیان دخالت می‌کند و حتی در خصوص ارنج تیم هم نظر می‌دهد؛ که این موضوع کاملاً مربی آبی پوشان را به هم ریخته بود و در وی حس بدی نسبت به این تغییر ایجاد کرده بود.

خوشحالی ساپینتو با آجرلو
خوشحالی ساپینتو با آجرلو

منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار