۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
وزیر کشور: اغتشاشات ‌در سراسر ایران کنترل شده

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: اگر کسی حرفی و نقدی دارد می‌تواند مطرح کند، همانطور که اکنون به روش‌ها و سطوح‌های مختلف نیز انتقاد انجام می‌شود اما هیچ کس از اغتشاشگر نمی‌پذیرد که کسب و کار و جان و زندگی مردم را به خطر بیاندازد و برای مردم مزاحمت ایجاد کند.

ایسنا: وزیر کشور گفت: اگر کسی حرفی و نقدی دارد می‌تواند مطرح کند، همانطور که اکنون به روش‌ها و سطوح‌های مختلف نیز انتقاد انجام می‌شود.

احمد وحیدی روز سه‌شنبه ۲۶ مهر در سفر به استان بوشهر و در جمع خبرنگاران با اشاره وضعیت مطلوب امنیت اظهار کرد: برخی مزاحمت‌های اندک در استان بوشهر با مدیریت خوب مسئولین رفع شده است

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی اغتشاشات را کنترل کرده‌اند، اضافه کرد: اغتشاشگران بازداشت تحویل دستگاه قضا شده‌اند تا به مسائل آن‌ها رسیدگی شود.

وزیر کشور تصریح کرد: دشمنان خواب‌های پریشانی برای انقلاب اسلامی ایران دیده بودند که این خواب هرگز تعبیر نخواهد شد؛ آنها تصور می‌کنند که می‌توانند امنیت ایران را به خطر بیاندازند.

وحیدی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی تضمین کننده امنیت خلیج فارس است، بیان کرد: امنیت جمهوری اسلامی و خلیج فارس مطلوب است.

وی ادامه داد: دشمنان دچار خطای محاسباتی هستند و هر بار مسیری را دنبال می‌کنند و سرشان به سنگ می‌خورد و مردم با استواری، انسجام و وحدت ملی در میدان دفاع از کشور هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی از بازترین کشور در حوزه نقد است، اظهار کرد: اگر کسی حرفی و نقدی دارد هم می‌تواند مطرح کند، همانطور که اکنون به روش‌ها و سطوح‌های مختلف نیز انتقاد انجام می‌شود اما هیچ کس از اغتشاشگر نمی‌پذیرد که کسب و کار و جان و زندگی مردم را به خطر بیاندازد و برای مردم مزاحمت ایجاد کند.

وی گفت: دشمن به خصوص کانال‌های خبری معاند به دنبال ایجاد آشوب فعالیت می‌کنند اما این کار آب در هاون کوبیدن است. آنها باید سر عقل بیایند و اطلاعات غلط خود را اصلاح کنند.

وزیر کشور عنوان کرد: امنیت کشور ایران مردم محور است و مردم خود آن را تامین می‌کنند، اگر جوانانی احساساتی شده و در اغتشاشات حضور داشته باشند با رافت اسلامی با آنها برخورد می‌شود اما اگر کسانی در اغتشاشات مصرانه بر تخریب و بر هم زدن نظم عمومی پافشاری کرده‌اند، بر اساس موازین قضایی با آن‌ها برخورد عادلانه می‌شود

وحیدی بیان کرد: تعداد زیادی از افراد دستگیر شده که با اظهار پشیمانی عنوان کرده‌اند که تحت تاثیر فضاهای مجازی و تلویزیون‌های وابسته به عربستان سعودی و غربی‌ها دست قرار گرفته‌اند، آزاد شده‌اند. تعدادی نیز که پرونده‌های روشنی در اغتشاشات داشتند، کیفرخواست آن‌ها صادر و به دستگاه قضا برای رسیدگی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: جای تعجب است که در این کانال‌ها مسائل مربوط به اغتشاش نه تنها آموزش داده می‌شود که ترویج و رهبری هم می‌شود و ملت ایران محق هستند که از این رسانه‌ها در وقت مناسب در سطح بین الملل درخواست محاکمه داشته باشند.

وزیر کشور امروز (سه‌شنبه ۲۶ مهر) به استان بوشهر سفر کرد؛ وی در این سفر از جزیره خارگ و تأسیسات نفتی این جزیره بازدید، در نشستی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر و دیگر مسئولان شرکت کرد.

احمد وحیدی در ادامه به جنوب استان بوشهر سفر و ضمن بازدی از تاسیسات پارس جنوبی با مسئولان صنایع دیدار خواهد کرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها