۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
آخرین وضعیت جاسوسان فرانسوی

اتهامات دستگیرشدگان در این پرونده، اجتماع و تبانی به قصد مقابله با امنیت ایران و همچنین جاسوسی است.

فردای اقتصاد به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت دستگیری ۲ جاسوس فرانسوی گفت: این پرونده، بسیار مهم است، ابعاد و زوایای آن نیاز به کار و تحقیقات بیشتری دارد؛ کار تحقیقات با دقت، سرعت و صحت در حال انجام است. موضوع اتهامات دستگیرشدگان در این پرونده، اجتماع و تبانی به قصد مقابله با امنیت ایران و همچنین جاسوسی است.

وی افزود: اطلاعات راهبردی مهمی از متهمان این پرونده به دست آمده است و این اطلاعات به دلیل اهمیتی که دارند، بررسی شان در دستور کار ضابطان خاص قوه قضاییه قرار دارد و تحقیقات با روش‌ها و تمسک به مسائل فنی و علمی استمرارم دارد.

به گفته ستایشی  تئوری که دشمنان و سرویس‌های غربی، آمریکایی و صهیونیستی برای امنیت مردم ایران خواب‌های جدی و تحقق ناپذیر دیدند، در حد نظریه صرف نیست، داده‌ها و اطلاعات متعددی داریم که دشمنان قسم خورده نظام با برنامه ریزی‌های قبلی، در صدد خشونت سازی، به خطر انداختن امنیت شهروندان، مدیریت احساسات، شایعه و هجمه سازی رسانه‌ای هستند که هجمه رسانه‌ای آن‌ها را باید با قدرت رسانه پاسخ داد.

سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به اینکه بازداشت‌های دیگری در رابطه با این پرونده صورت گرفته است، گفت: زنجیره اطلاعات و داده‌ها در شرف تکمیل است و به محض جمع بندی، اطلاع رسانی لازم صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار