۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
اهمیت خبر ربایی در حوزه بازاریابی و برندینگ

یک عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی از روش‌های بهینه بهره‌برداری از خبر در زمینه برندینگ سخن گفت.

فردای اقتصاد: محمود محمدیان، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه هر ابزاری یک کارکردی دارد، نمایشگاه نیز از این موضوع مستثنی نیست، به اثر شرکت شرکت‌ها در رویدادهای نمایشگاهی پرداخت و گفت: در صورتی که بدون هدف وارد یک نمایشگاه شویم، دستاوردی نیز نخواهیم داشت اما در صورت تعریف اهداف مشخص، نمایشگاه‌هایی همچون کیش اینوکس می‌تواند کارآیی موثری داشته باشند. در این میان پیگیری‌های حین و بعد از نمایشگاه نیز حائز اهمیت است.

وی افزود: شرکت‌ها باید با محیط پیرامون خود و مشتریان ارتباط برخوردار کنند. برای ایجاد این ارتباط بسترهای مختلفی همچون امکانات تبلیغاتی، حضور در نمایشگاه‌ها و تولید محتوا و خبر وجود دارد.

محمدیات تاکید کرد: خبر ربایی یا بهره‌برداری از یک خبر مرتبط با حوزه فعالیت یک شرکت، می‌تواند موضوعی کمک کننده در زمینه برندینگ و معرفی محصولات شرکت باشد. این موضوع اما مستلزم پایش خبری و تشخیص اخبار مرتبط است. شرکت‌ها برای اینکه بتوانند سوار بر موج‌های خبری شوند، باید تسلط کافی را داشته باشند در غیر اینصورت لازم است از شرکت‌های تخصصی تولید محتوا کمک بگیرند. زمانی که یاد می‌گیریم چگونه باید سوار بر موج اخبار شویم، چند برابر هزینه انجام شده برای تبلیغات عایدی خواهیم داشت.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار