۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
در تجمع جامعه پزشکی چه گذشت؟ / استعفای قائم مقام سازمان نظام پزشکی تهران

همزمان با تلاش برخی از پزشکان برای برپایی تجمع در برابر سازمان نظام پزشکی، قائم مقام این سازمان در اعتراض به آنچه بی‌احترامی به پزشکان خوانده شده است از سمت خود استعفا داد.

ایلنا: محمد رازی قائم مقام سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ با اشاره استعفای خود از سمت قائم مقامی این سازمان، اظهار کرد: دلیل این موضوع عدم احترام به جامعه پزشکی و هتک حرمت به پزشکانی بود که قصد برگزاری تجمعی مسالمت آمیز در این سازمان را داشتند.

 وی افزود: همچنین دلیل دیگر این استعفا تعدی به خانه پزشکان و امنیتی کردن فضای اطرف سازمان نظام پزشکی و دانشگاه بود.

رازی بیان کرد: نه تنها اجازه برگزاری تجمع را ندادند بلکه درهای سازمان نظام پزشکی را بسته و اجازه ورود به پزشکان را هم ندادند. در زمان اعتراض بنده به برخورد توهین آمیز با یکی از پزشکان حاضر و درخواست از آنها برای رها کردن ایشان به من هم بی‌احترامی شد.

قائم مقام مستعفی سازمان نظام پزشکی یادآور شد: دامنه این بی‌احترامی‌ها به دکتر علویان رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ هم رسید و زمانی که ایشان در حال صحبت کردن و دعوت به‌ آرامش بود به ایشان هم اسائه ادب شد.

استعفای دکتر محمد رازی قائم مقام نظام پزشکی تهران

یادداشت دکتر محمد رازی قائم مقام نظام پزشکی تهران درباره تجمع روز چهارشنبه پزشکان در مقابل نظام پزشکی تهران و استعفای او:

چه می‌خواستیم و چه شد!؟

امروز برای حضور در سازمان نظام پزشکی و کمک به برگزاری بی حاشیه تر تجمع پزشکان عزیز راهی خانه پزشکان شدم.

با ده‌ها موتور سوار و مسئولین امنیتی مواجه شدم و شاهد صحنه‌های تلخ و از یاد نرفتی نیروهای امنیتی با خانم‌های پزشک بودم و هنگامی که درخواست کردم یکی از خانم‌های پزشک را که به روی زمین کشیده میشد را به درون سازمان راهنمایی کنند یکی از فرماندهان نیرو ها بنده را نیز هل داد!

در سال ۵۷ چه می‌خواستیم و چه شد!؟

بنده در این پیام ضمن عذر خواهی از جامعه پزشکی خدمتگذار  و آهاد جامعه نیازمند سلامت، از این نظر که نتوانستم در دوران عضویت هیئت مدیره نظام پزشکی تهران کاری در خور شأن مردم شریف انجام دهم استعفای خود را اعلام می‌نمایم.

چهارم آبان یک هزار و چهار صد و یک

دکتر محمد رازی قائم مقام نظام پزشکی تهران

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار