۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
واکنش تازه رئیسی به ناآرامی‌های اخیر در کشور

رئیس جمهور گفت: تمام هدف و خواست دشمن اختلال در مسیر رشد و توسعه کشور است و ما اجازه نخواهیم داد قطار شتابان پیشرفت کشور کند یا متوقف شود.

ایرنا: رئیسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح رسمی پنج نیروگاه برق حرارتی با ظرفیت یک هزار و ۲۶ مگاوات در زنجان افزود: تمام اغتشاشات با هدف این است که برای علم و دانش و برای کسب و کار مردم زحمت ایجاد کنند.

وی با تسلیت به خانواده های شهدای حمله تروریستی به حرم شاه چراغ ادامه داد: اغتشاش و به هم ریختگی، ظلم به علم و دانش، کسب و کار، امنیت، آرامش و مردم بی گناهی است که در خیابان ها آسیب می بینند و در این اتفاقات به وضوح دست دشمن را می بینیم، ما به دنبال ایجاد اشتغال هستیم و دشمنان به دنبال بیکار کردن آنها است.

رییسی با تاکید بر اینکه اغتشاش و بی نظمی زمینه حرکتهای تروریستی را فراهم می کند، افزود: به دنبال همین اقدامات در سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، حرم حضرت شاه چراغ، مردم بیگناه در حال عبادت و بندگی خدا را به رگبار بستند و بعد داعشی ها رسما اعلام کردند که این کار را ما کرده ایم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش اصل و لازمه همه اقدامات و کار و تلاش، تولید، علم افزایی و دیگر فعالیت‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و ..  است اظهار کرد: امنیت اصل و همه اقدامات فرع بر حفظ امنیت است، مردم کشور ببینند دست دشمن، توطئه ها و فتنه گری های دشمن را که نمی خواهد ایران اسلامی رشد و پیشرفت کند.

رییس جمهور ادامه داد: پیام حضور من در مراسم افتتاح نیروگاه برق حرارتی در زنجان این است که به همه فعالان، صنعتگران و تولید کنندگان کشور به مهندسان، کارمندان، کارگران و تلاشگران کشور بگویم این مسائل شما را به  هیچ عنوان در تصمیم و اراده پولادین خود سست نکند چراکه ملت اجازه نخواهند داد قطار پیشرفت و فعالیت کشور از حرکت بازایستد.

رییسی تصریح کرد: دانشگاه ما که محل پرورش نیروهای فرهیخته، باسواد و اثرگذار است باید به عنوان جایگاه علم افزایی، بصیرت افزایی، معرفت افزایی و پرورش انسان های آینده ساز ،مدارس و کارخانه ها، نیروگاه ها و تمام مراکز علمی، صنعتی و کشاورزی باید تلاش خودر ا مضاعف کنند چرا که راه ایستادگی در برابر این توطئه ها تنها فعالیت و ناامید کردن دشمن است.

وی افزود: امروز دانشجویان، بازاریان، صنعتگران اساتید و همه مردم بدانند راه پیشرفت کشور، امید آفرینی در دل مردم و ناامید کردن دشمن، فعالیت و تلاش بی وقفه برای پیشرفت کشور و تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، نسخه ای که در اول سال رهبر فرزانه انقلاب به همه ما فرمودند و این تنها راهکار برون رفت از مشکلات کشور است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha