۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مهلت آخر رتبه‌بندی معلمان تعیین شد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از مهلت مدیران مدارس برای اظهار نظر و ارزیابی مدارک و مستندات معلمان و مشولان رتبه‌بندی تا پایان همین هفته خبر داد.

ایسنا: صادق ستاری‌فرد، در این باره اظهار کرد: از روز جمعه، ششم آبان ماه، دسترسی مدیران مدارس را برای اظهار نظر، ارزیابی مدارک و مستندات معلمان و مشمولان رتبه بندی معلمان باز کرده‌ایم و تا شب گذشته (دوشنبه،نهم آبان ماه)، مدارک و مستندات ۲۳۵ هزار نفر ارزیابی شد و مدیران مدارس راجع به شایستگی‌های معلمان اظهار نظر کردند.

وی افزود: این مهلت تا آخر هفته برقرار است و مدیران مدارس باید تلاش کنند تا آخر هفته راجع به مدارک، مستندات و شایستگی‌های معلمانی که مشمول هستند اظهار نظر کنند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه از امروز دسترسی ارزیابان حرفه‌ای نیز فعال می‌شود تا به طور موازی هم مدیران اظهار نظر و هم ارزیابان حرفه‌ای ورود کنند گفت: فرصت زیادی نداریم و از مدیران مدارس می‌خواهیم ظرف این چند روز زمان بگذارند و تلاش کنند تا بتوانیم سایر فرایندها را از هفته آینده انجام دهیم.

ستاری‌فرد ادامه داد: می‌دانیم که مدیران مدارس گرفتاری‌های دیگری هم دارند، اما اگر می‌خواهیم کار با سهولت بیشتر پیش برود نیاز است که با اقدامی جهادی در این بازه زمانی ورود کرده و نسبت به ارزیابی مدارک معلمان اقدام کنند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار