۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
خبر ناامیدکننده وزیر از مسکن ملی

وزیر راه و شهرسازی گفت: بانک مرکزی تکالیف بانک‌ها در قانون جهش تولید مسکن را ابلاغ کرده، ولی بانک‌ها به دلایل متعددی به تعهدات خود عمل نکردند.

باشگاه خبرنگاران: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از رفع آخرین ایرادات شورای نگهبان به اساسنامه صندوق توسعه ملی مسکن خبر داد و گفت: آخرین ایرادات هفته گذشته در دولت برطرف و به شورای نگهبان ارسال شد.

قاسمی همچنین درباره تکالیف بانک‌ها در خصوص پرداخت تسهیلات برای طرح نهضت ملی مسکن گفت: بانک مرکزی وظایف بانک‌ها بر اساس قانون جهش تولید مسکن را به آنها ابلاغ کرده، ولی بانک‌ها به دلایل متعددی به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

او درباره میزان پیشرفت و توسعه طرح نهضت ملی مسکن با بیان اینکه رئیس‌جمهوری هر هفته این موضوع را پیگیری می‌کنند، افرود: روش‌هایی را به منظور سرعت بخشی و توسعه طرح نهضت ملی مسکن در پیش گرفتیم که شامل واگذاری زمن برای ساخت خانه‌های یک طبقه در شهرهای دارای زمین می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در شهرهای دارای اراضی کافی، به مردم زمین واگذار می‌شود و وام برای ساخت مسکن توسط خود متقاضیان نیز پرداخت خواهد شد و مردم می‌توانند به ساخت مسکن تدریجی هم اقدام کنند.

او گفت: آیین‌نامه قانون جوانی جمعیت و اهدای زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر ابلاغ شده و مردم می‌توانند برای دریافت آن مراجعه کنند، وزارت راه و شهرسازی طبق قانون به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ايران IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    به وزير مسكن بگيد خودش رو ناراخت نكنه ما از روز اول ميدونستيم دارند دروغ ميگند اصلا مسكن ملى رو باور نكرده بوديم كه الان ناراحت بشيم ما ذيگه همه تون رو به خداى بزرگ سپرذيم الهى كه خودش تنبيهتون كنه

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها