۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
دردسر برخی معلمان برای رتبه بندی + راه‌حل

بر اساس اخبار رتبه بندی معلمان، مشکل برخی فرهنگیان که در لیست تایید مدارک در سامانه hrm مدیران مدارس نیستند، به این دلیل است که مدیر مدرسه سال قبل (۱۴۰۰/۱۴۰۱) ابلاغ معلم را در سامانه سیدا تایید نکرده است.

پس از تایید ابلاغ توسط مدیر، نام و مشخصات معلم در سامانه hrm قابل مشاهده است. (در صورتی که همکار در سامانه RTB.MEDU.IR تایید نهایی را زده باشد) و مدیر می‌تواند مستندات را مشاهده و تایید کند.

وضعیت معلمانی که مدارکشان را ثبت نکردند چه می‌شود؟

بنا بر اعلام آموزش و پرورش، مدیران مدارس تنها می‌توانند مدارکی را بررسی کنند که توسط معلمان تأیید نهایی ثبت شده باشد.

یک منبع آگاه در وزارت آموزش و پرورش به خبرنگار فارس گفت: معلمان باید تأیید نهایی را بزنند و اگر این اقدام را انجام ندهند، برداشت ما این است که رتبه بندی معلمان را نمی‌خواهند و ما رتبه یک را برای آنها اعمال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: توقع و انتظار ما این است که مدیران مدارس کار را سریع‌تر انجام دهند و معلمان و مشمولان این مطالبه را داشته باشند تا به این ماه برسیم.

بررسی مستندات رتبه بندی معلمان در چه مرحله ای است؟

بررسی مستندات و اظهار نظر مدیران به صورت رسمی از روز شنبه هفتم آبان ۱۴۰۱ آغاز شده است و تاکنون مستندات ۲۳۵ هزار معلم توسط مدیران مدارس بررسی شده است.

رتبه‌بندی معلمان این روزها وارد مرحله جدید شده است و دیگر از ثبت در سامانه گذر کرده است و حالا به بررسی و تأیید مدیران مدارس رسیده است.

البته به گفته صادق ستاری‌فرد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، احکام رتبه «آموزشیار معلم» تعداد زیادی از معلمان با سابقه زیر ۳ سال صادر شد و در حقوق این ماه این گروه از معلمان اعمال شده است.

هر معلم برای کسب رتبه آموزشیار معلم باید ۴۶۰ امتیاز، مربی معلم، ۵۳۰ امتیاز، استادیار معلم ۶۰۰ امتیاز، دانشیار معلم ۷۵۰ امتیاز و استاد معلم ۹۰۰ امتیاز کسب کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها