۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۲
رونمایی از یک کراس‌اوور لاکچری جدید در ایران+ تصاویر

گفته می شود که در انبار مدیران خودرو تعدادی فونیکس تیگو ۸ پرو مکس دیده شده. با توجه به اطلاعات به دست آمده، تولید و مونتاژ تیپ جدید تیگو ۸ در کارخانه مدیران خودرو آغاز شده است.

اسب بخار: به تازگی یکی از مخاطبان برای این رسانه تصاویری از انبار مدیران خودرو ارسال کرده است که در آن تعدادی فونیکس تیگو ۸ پرو مکس دیده می شود. با توجه به اطلاعات به دست آمده، تولید و مونتاژ تیپ جدید تیگو ۸ در کارخانه مدیران خودرو آغاز شده است.
فروش این کراس‌اوور لاکچری در فصل زمستان + تصاویر

در حال حاضر مدیران خودرو تیگو ۸ را با دو تیپ کلاسیک و پرو عرضه می کند و بیشترین معرفی و تبلیغات برای این کراس اوور لوکس چینی مربوط به نسخه پرو بوده است. تیگو ۸ پرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژر TGDi و جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تَر (WDCT) مجهز است و یک کراس اوور دیفرانسیل جلو به حساب می آید. اما حال تولید تیپ پرو مکس فونیکس تیگو ۸ در کارخانه مدیران خودرو آغاز شده و این خودروساز بخش خصوصی تعداد قابل توجهی از این کراس اوور را مونتاژ کرده است. بر اساس شنیده ها در زمستان ۱۴۰۱ عرضه فونیکس تیگو ۸ پرو مکس در کشور آغاز می شود و به احتمال زیاد قیمتی فراتر از دو میلیارد تومان را خواهد داشت. تیگو ۸ پرو مکس گرافیک چراغ عقب جدیدی دارد و خروجی های اگزوز آن تا حدی تغییر کرده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها