۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
حضور موثر هلدینگ فولاد متیل در بیست و چهارمین سمپوزیوم فولاد

در حاشیه برگزاری سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱تفاهمنامه ای فی مابین هلدینگ فولاد متیل با شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در حوزه‌های فناورانه نوآورانه و دانش بنیان به امضا رسید.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل از روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، در حاشیه برگزاری سمپوزیوم فولاد ۴۰۱، در نشستی که با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه با شرکت‌های دانش بنیان و نمایندگان زیست بوم نوآوری و فناوری کشور برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای با هدف همکاری مشترک و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های هلدینگ فولاد متیل، میان این هلدینگ و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در حوزه‌های فناورانه نوآورانه و دانش بنیان به امضا رسید.

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی فولاد، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره هلدینگ فولاد متیل و تعدادی از مدیران‌عامل شرکت‌های این گروه، حضور پررنگی داشتند و در ۲ بخش شامل معرفی مراکز خدماتی هلدینگ (با توجه به اصلاحات انجام شده در آنها دامنه فعالیتشان گسترش یافته) و ارائه ظرفیت‌های شرکت‌های گروه به شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان این دوره از سمپوزیوم فولاد پرداختند.

از دیگر برنامه‌های گروه فولادمتیل در سمپوزیوم فولاد ۴۰۱، حضور مدیرعامل و هیات مدیره شرکت توسعه بازرگانی متیل همیار به عنوان یکی از شرکت‌های این گروه و معرفی توانمندی‌هایش در تامین نیاز مواد اولیه فولاد مبارکه بود. در این زمینه نیز طی مذاکرات صورت گرفته با فعالان بخش معدن به ویژه معادن کوچک مقیاس، این شرکت آمادگی خود را برای حمایت از این معادن اعلام کرد.

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در نمایشگاه بین‌المللی فولاد(سمپوزیوم فولاد ۴۰۱) در دیدار با مدیرعامل و گروه مدیران هلدینگ فولاد متیل ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته از این مجموعه، حمایت خود را از اصلاحات انجام شده در یکسال اخیر این هلدینگ اعلام کرد.

هلدینگ فولاد متیل به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولاد مبارکه در بیست و چهارمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور تحت عنوان سمپوزیوم فولاد ۴۰۱ و نمایشگاه بین‌المللی فولاد حضور فعالی داشت.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار