۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
ضرر ۶۰ درصدی کسب و کارهای رمزارزی در ایران

به واسطه فیلترینگ انجام شده، تراکنش‌ها در صرافی‌های ارز دیجیتال در  در دو ماه گذشته ۶۰ درصد کاهش داشته است

فردای اقتصاد: نزدیک به دو ماه است که از محدودیت‌های اعمال شده بر اینترنت می‌گذرد. در این راستا اغلب کسب و کارها به خصوص مشاغلی که به طور مستقیم به اینترنت وابسته هستند بسیار متضرر گشته‌اند. صرافی‌های ارز دیجیتال نیز از این قایده مثتنی نبوده‌اند و با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند. در این خصوص در برنامه تک شاخ پلاس به مصاحبه‌ای با جواد بهره، مدیر عامل مکس دیجیتال پرداخته شده است. به گفته بهره، به واسطه فیلترینگ انجام شده، تراکنش‌ها در صرافی‌های ارز دیجیتال در  در دو ماه گذشته ۶۰ درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه با دیگر مشکلاتی که کاربران ارزهای دیجیتال با آن مواجه‌اند پرداخت و افزود بسیاری از افراد در این بازار با ضررهای سنگین مواجه گشته‌اند که عمده علت آن دانش اندک در این زمینه است. این موضوع به ورود افراد سودجو و پردازش پروژه‌های کلاه‌بردای کمک خواهد کرد.

به عقیده بهره، ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری کریپتوکارنسی (ETF)، می‌تواند ریسک‌های سرمایه‌گذاری در این بازار را کاهش دهد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    خب همین آقاس که باید این وضعو سروسامان بده از طریق کشتارگاه ها و دامداریها چون اگر نظم ایجاد بشه مردم میتونن بیشتر گوشت قرمر استفاده کنن اگر بتونن از جایی گوشت بزی که دادمدار داره ۳۰تومن میفروشرو مثل مرغ که سوده ۲۰درصدی داره با ۵۰ درصد سودم بخرن میشه ۴۵ هزارتومن یاحتی ۱۰۰درصد سود ۶۰ تومن بخرن

فهرست محتوای ویدیو

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار