۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
این افراد از شهرداری تخفیف می‌گیرند

رییس شورای شهر تهران گفت: در شرایط اقتصادی نامناسب تخفیف در نظر گرفته شده تا کسانی که فیش دریافت کردند از فرصت استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و سومین جلسه شورای با اشاره به تشریح جزئیات تخفیف لایحه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری اظهار کرد: مبالغ تا یک میلیارد تومان از ۴۰ درصد تخفیف، از یک میلیارد تا ۲۵ میلیارد تومان ۳۸ درصد، از ۲۵ میلیارد تا ۵۰ میلیارد ۳۶ درصد و از ۵۰ میلیارد تومان به بالا ۳۴ درصد خواهد بود.

رییس شورای شهر تهران بیان کرد: در شرایط اقتصادی نامناسب تخفیف در نظر گرفته شده تا کسانی که فیش دریافت کردند از فرصت استفاده کنند و هرچه سریع‌تر عوارض خود را بپردازند تا از تخفیف بالاتری برخوردار خواهند شد.

چمران با اشاره به انتصابات در شهرداری یادآور شد: ما در خصوص سرپرستان اعلام کردیم هرچه سریع‌تر یا حکم همان سرپرست را تمدید کنند و یا تغییرات را انجام دهند.

گفتنی است در جلسه امروز، تصویب شد که ۳۸ درصد جایزه خوش حسابی از ۱۵ آبان تا ۱۴ آذر، از ۱۵ آذر تا ۱۴ دی ماه ۳۶ درصد از ۱۵ بهمن تا ۲۰ اسفند ۳۴ درصد و از ۲۰ اسفند تا پایان سال ۲۰ درصد اعمال شود.

همچنین تخفیف عوارض برای قطع اشجار و ماده ۱۰۰ وجود نخواهد داشت و بر همین اساس تقسیط در پرداخت عوارض قطع درخت و ماده ۱۰۰ اعمال خواهد شد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha