۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
مردم منتظر برخورد با عوامل حادثه غم انگیز زاهدان

نماینده چابهار: مردم منتظرند تا با عوامل حادثه زاهدان برخورد شود.  

فردای اقتصاد: معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار با ابراز گلایه شدید نسبت به شرایط استان سیستان و بلوچستان و بی‌تفاوتی مسئولین نسبت به دلجویی از مردم گفت: در بم‌پور نیروی انتظامی ۴ نفر را به ضرب گلوله کشته است. در این شرایط باید موضوع سیستان و بلوچستان را به شکل ویژه بررسی کرد.

 به گفته سعیدی، متاسفانه فضا به شکلی است که  بستر برای فعالیت عناصر تندرو آماده می‌شود.

نماینده چابهار تصریح کرد: مردم منتظرند تا با عوامل حادثه زاهدان برخورد شده و صورت سوال پاک نشود. در این شرایط دشمن خارجی هم بیکار نمی‌نشیند و بسیار حساب‌شده روی ایجاد و تعمیق شکاف کار می‌کند. نباید این بهانه را به دشمن داد. از طرفی، ‌دشمن کارش دشمنی است، پس هنر مسئولین کجاست؟ مردم باید احساس کنند عزم جدی برای برخورد قاطعانه با آن حوادث تلخ وجود دارد که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

وی گفت: مشخصا می‌گوییم با هر فرد مشخصی  که فاجعه جمعه خونین زاهدان را رقم زد در هر لباس و جایگاهی باید برخورد و از مردم هم دلجویی شود. همچنین کسانی که بی‌گناه کشته شدند شهید تلقی شوند. آبروی نظام و کشور را گره نزنند به چند نفر مسئول نامسئول! ندای مردم شنیده شود. از طرفی مردم هم باید آرامش خود را حفظ کنند و در این فضا دشمن واقعا دارد تلاش می‌کند تا تفرقه ایجاد کند. ما این نعمت وحدت را آسان به دست نیاورده‌ایم که بخواهیم آسان از دست دهیم.

سعیدی ادامه داد: باید شاهد واکنش قاطع مسئولین کشور نسبت به کسانی که مردم بی‌گناه زاهدان را به خاک و خون کشیدند باشیم، زیرا این مساله باعث آرامش مردم استان سیستان و بلوچستان می‌شود. این مردم هیج نسبتی با تجزیه‌طلبی و اغتشاش ندارند. این مردم به تعبیر رهبری عزیز، ‌مرزداران غیور کشور هستند. این مردم در بدترین شرایط و پایین‌ترین شاخص‌های توسعه انسانی، باز هم ایران و اسلام برایشان دو اصل لایتغیر است.

به گفته وی تا این لحظه، رئیس‌جمهور تماسی با خانواده‌های کشته‌شدگان جمعه خونین زاهدان نداشته است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار