۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
مدارک این معلمان برای رتبه بندی تایید شد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: ۷۹۱ هزار و ۵۲۰ معلم، مدارک و مستندات‌شان را در سامانه رتبه‌بندی تأیید کرده‌اند و مدارک و مستندات ۵۸۸ هزار و ۲۰۰ نفر توسط مدیران مدارس بررسی و تأیید شده است.

صادق ستاری‌فرد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ بخشنامه نحوه تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای تعیین رتبه معلمان خبر داد و اظهار کرد: درحال‌حاضر هیأت‌های ممیزه مناطق و شهرستان‌ها و کارگروه‌های ذیربط در حال تعیین رتبه مشمولان هستند.

وی افزود: ۷۹۱ هزار و ۵۲۰ معلم، مدارک و مستندات‌شان را در سامانه رتبه بندی معلمان تأیید کرده‌اند و مدارک و مستندات ۵۸۸ هزار و ۲۰۰ نفر توسط مدیران مدارس بررسی و تأیید شده است.

وی تصریح کرد: جلسات هیأت ممیزه استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل شده است اما برای تسهیل و تسریع در اجرای رتبه‌بندی، پیشنهاد شد ذیل هیأت‌های ممیزه شهرستان‌ها و استان‌ها، کارگروه‌های تخصصی و فرعی ایجاد شود تا کار با سهولت، سرعت و دقت بیشتر دنبال شود.

ستاری‌فرد با بیان اینکه در ماه مهر برای ۱۳۱۲۰ معلم مزایای رتبه یک محاسبه و پرداخت شد، گفت: معلمان و مدیران به فضاسازی مجازی توجه نکنند و بر اساس بخشنامه‌های رسمی صادره از سوی وزارت عمل کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها