۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
ابرهای تردید در آسمان رمزارزها

در تک شاخ پلاس امروز به رسم هرهفته نگاهی داشتیم به مهم‌ترین اتفاقاتی که در بازار ارزهای دیجیتال رخ داده است مجید عزیزی کارشناس بازار رمزارزها میهمان این قسمت از برنامه مهمترین رخدادهای بازار و گزیده‌هایی از گزارش هفته‌نامه رمزآورد را بازگو کرد.

فردای اقتصاد: تبدیل خدمات ابری گوگل به اعتبار سنج شبکه سولانا، راه‌اندازی شبکه هلیوم موبایل توسط توسعه دهنده شبکه هلیوم، تبدیل برند الروند یک توسعه دهنده فناوری بلاکچین با تمرکز بر متاورس و برنامه دولت هنگ کنگ بر توسعه اکوسیستم ارزهای دیجیتال از جمله اخباری بودند که در این برنامه به آن پرداخته شد. 

همچنین اخباری از افت سرمایه‌گذاری شرکتهای بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال و توقف کیف پول رمزنگاری توییتر نیز مورد بحث قرار گرفت.
در بخش بعدی این برنامه مهم‌ترین اقدامات بازیگران بزرگ این بازار را تشریح شد و معاملات مهم آنها در هفته گذشته مورد تحلیل قرار گرفت. معاملات بزرگان بازار یا به اصطلاح نهنگ‌ها از اهمیت ویژه‌ای برای علاقمندان این بازار برخوردار است.
در ادامه این برنامه بازی Cryptogodz معرفی شد و جزییات آن مورد تشریح قرار گرفت. و در نهایت پس از معرفی پرتفوی هفته و تامین مالی پروژه‌ها، رویدادهای مهمی که اهالی این بازار می‌بایست در هفته آتی به آنها توجه کنند معرفی شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار