۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
آخرین خبر از صدور احکام رتبه بندی معلمان

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که همه همکاران جدیدالاستخدام که از مهرماه ۱۴۰۱ به‌کارگیری شدند و همه همکاران مهرآفرین نیز مشمول رتبه‌بندی می‌شوند.

ایسنا: در جلسه امروز هیات ممیزه مرکزی با هیات‌های ممیزه استان‌ها که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، بر فرآیند تعیین امتیاز نهایی و رتبه نهایی مشمولان آنهم با جدیت، سرعت و دقت که باید توسط هیات‌های ممیزه و کارگروه‌های ذیربط دنبال شود، تاکید شد.

همچنین تعیین امتیاز نهایی و رتبه ۱و ۲ در ادارات مناطق و شهرستانها، تعیین امتیاز نهایی و رتبه ۳ در ادارات استان، تعیین امتیاز نهایی و رتبه ۴ و ۵ توسط هیات ممیزه مرکزی نیز از دیگر نکات تاکید شده در جلسه مذکور بود.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، جهت جلوگیری از تضییع حقوق فرهنگیان، بر رعایت مفاد مقرر در قانون و آیین‌نامه اجرایی آن در فرآیند رتبه بندی معلمان تاکید شد. همچنین در این جلسه تاکید شد که همه همکاران جدیدالاستخدام که از مهرماه ۱۴۰۱ بکارگیری شدند و همه همکاران مهرآفرین نیز مشمول رتبه‌بندی می‌شوند.

بر اساس این گزارش، صدور احکام استخدامی نیروهایی که تازه استخدام شده‌اند برای اعمال در حقوق این ماه و تسریع در اجرای قانون ترمیم حقوق و صدور احکام همکاران ظرف ۷۲ ساعت آینده نیز از دیگر نکاتی بود که مورد تاکید واقع شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    اگه پیشرفت فرزندان و نوه های خود رو میخواهید اگه برای اینده کشور نگران هستید میخواهید ایران دانش اموزان باهوش و دانشجویان اینده خلاق باشن حقوق معلمان را افزایش دهید ،چون واقعا معلمان انگیزه کاری ندارن ،معلم شب تا صبح اسنپ کارکند دیگه انرژی فردا برای کار نخواهد داشت ،اگه خودتون رو بخواب نزدین
  • ابراهیم IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    سرکارییه.اینقدر به معلها بی توجهی کردین که اوضاع مملکت به هم ریخت

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها