۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
ناگفته‌های سقوط بیت کوین

تهدیدهای جدی‌تر از زاویه قانون‌گذاری و استیبل‌کوین‌ها وجود دارد که می‌تواند سقوط‌های شدیدتری را برای این جامعه رقم بزند.

فردای اقتصاد: بیت کوین بعد از یک ماه روند با ثبات، حمایت ۱۸ هزار دلار را به سبب فروپاشی صرافی FTX از دست داد و درصد بالایی از جامعه کریپتویی را در ضرر عمیق‌تری قرار داد. اما تهدیدهای جدی‌تر از زاویه قانون‌گذاری و استیبل‌کوین‌ها همچنان وجود دارد که می‌تواند سقوط‌های شدیدتری را برای این جامعه رقم بزند.

داده‌های انچین گرچه اغلب نشان دهنده ارزندگی قیمت بیت کوین و حباب قیمتی منفی آن است، اما از طرف دیگر منعکس کننده این است که هولدرها احتمالا باید رنج بیشتری را متحمل گردند و در این زمینه احتمال افت بیشتر قیمت بیت کوین همچنان وجود دارد.

گرچه شرایط تکنیکالی به الگوی وایکوف بسیار شبیه است و در حال حاضر در فاز سوم و تشکیل کف قیمتی احتمالی قرار دارد، اما همچنان تقاضای موثر در بازار دیده نمی‌شود و بیت کوین هرچند از لحاظ قیمتی اصلاح زیادی انجام داده است اما به نظر می‌رسد از لحاظ زمانی احتیاج به فرصت بیشتری دارد.

از طرف دیگر شایعاتی در مورد صرافی FTX شنیده می‌شود. بر اثر ورشکستگی این صرافی، احتمال ورشکستگی و ضرر مالی سنگین دیگر پلتفرم‌ها نیز وجود خواهد داشت.

با وجود شرایط نامطلوب بازار، بسیاری از رمزارزها هستند که به دنبال توسعه هستند و در هفته گذشته موفق به جذب سرمایه‌های قابل توجهی شده‌اند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز در این حین برای ارتقا و بهبود بازدهی خود دست به اصلاح پورتفو می‌زنند که دراین هفته از برنامه تک‌شاخ پلاس به آن پرداخته شده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار