۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

کیومرث سرمدی واله گفت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در نوبت صحن علنی قرار دارد و نمایندگان با آن موافقند.

ایلنا: به تعویق افتادن تصویب طرح ساماندهی به بعد از تعطیلات یک هفته‌ای مجلس، موجب انتقاد کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور شده است؛ انتظار جامعه‌ی هدف، تصویب طرح ساماندهی قبل از پایان آبان بود اما گویا آمدن طرح به صحن علنی به بعد از ششم آذر موکول شده است.

کیومرث سرمدی واله (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) در این رابطه به ایلنا می‌گوید: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت از نظر ما یک طرح کامل و جامع است و مدتها کمیسیون اجتماعی مجلس روی آن کار کرده است. یک تیم کارشناسی روی این طرح کار کرده است؛ این طرح در حال حاضر در دستور بررسی صحن علنی مجلس قرار دارد.

به گفته وی، نمایندگان با حدود ۱۶۰ یا ۱۷۰ امضا از رئیس مجلس خواسته‌اند طرح ساماندهی را در اولویت کاری قرار دهند و زودتر آن را برای تصویب به صحن بیاورند.

سرمدی واله اضافه کرد: امروز هم مجموعه‌ی نمایندگان کمیسیون اجتماعی به اتفاق از آقای قالیباف درخواست کردیم طرح ساماندهی را در اولویت بگذارند؛ ایشان نیز قول دادند که در اولین فرصت که قطعاً بعد از تعطیلی یک هفته‌ای مجلس است، طرح را به صحن بیاورند؛ امروز آخرین روز کاری ما در مجلس است، هفته‌ی بعد بازدید از حوزه‌های انتخابیه است؛ من فکر می‌کنم بعد از تعطیلات طرح به صحن می‌آید و با نگاه مثبتی که همه‌ی نمایندگان به این طرح دارند، انشالله تصویب نهایی می‌شود. 

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا طرح قبل از پایان آذر مصوب می‌شود؛ آیا می‌توان این قول را به کارگران کشور داد؛ می‌گوید: ما امیدواریم طرح ساماندهی تا قبل پایان آذر در مجلس نهایی شود؛ بعد از آن باید به شورای نگهبان برود و به تایید نهایی برسد؛ در ارتباط با تصویب در مجلس امیدواریم کار قبل پایان آذر به سرانجام برسد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    سلام و عرض ادب و احترام، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق ها، طبق قانون حقوق ها باید بر اساس تورم واقعی که الان بالای 60 درصد شده و خط فقری که الان بالای 18 میلیون شده افزایش پیدا کند، این حقوق‌های کم جوابگوی ده روز زندگیه، حقوق‌ها ریالی شده هزینه ها دلاری، خواهشان رسیدگی بفرمایید. ممنون.

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها