۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
ایلان ماسک دفتر توییتر را بست؟

به دنبال اخراج کارکنان و بالا گرفتن اعتراض‌های داخلی نسبت به سیاست‌های ایلان ماسک در توییتر این شرکت اعلام کرد که به طور موقت دفتر خود را تعطیل کرده است. 

فردای اقتصاد - به دنبال اخراج کارکنان و بالا گرفتن اعتراض‌های داخلی نسبت به سیاست‌های ایلان ماسک در توییتر این شرکت اعلام کرد که به طور موقت دفتر خود را تعطیل کرده است. 

ایلان ماسک یک روز پیش از این در اولتیماتومی خطاب به کارکنان گفته بود که یا کار سخت و طولانی در شرکت را قبول کنند یا با پذیرش سه ماه حقوق استعفا کنند. 

ایلان ماسک بعد از مالکیت توییتر نیمی از کارکنان این شرکت را اخراج کرده که این موضوع باعت انتقادات بسیاری از او شده است. همچنین برنامه ماسک برای فروش تیک آبی نیز با موج انتقادی بزرگی از سوی برندها و اشخاص شناخته شده در توییتر مواجه شده است. 

ماسک که اخیرا اعلام کرده بود دورکاری در توییتر به طور کامل پایان یافته دوباره موضع نرم‌تری نسبت به این موضوع گرفت و گفته که در صورت تایید و مسوولیت پذیری مدیر مربوطه و بر اساس همکاری کامل فرد دورکاری را قبول می‌کند. 

تعطیلی دفتر توییتر بر اساس نامه‌ای خطاب به کارکنان روز پنج شنبه و به صورت ناگهانی اعلام شد. در این نامه آمده است که دفتر توییتر بلافاصله و به طور موقت تا دوشنبه هفته پیش رو تعطیل می‌شود. 

در این نامه از کارکنان خواسته شده که برای مطرح کردن موضوعات داخلی شرکت با رسانه‌ها یا در شبکه‌های اجتماعی از سیاست‌های شرکتی تبعیت کنند. 

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار