۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
تکلیف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی روشن شد

مدیرعامل تامین اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی در ماه شهریور انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در رابطه با زمان اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان گفت: پیرو اعلام سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مبنی بر موافقت با اصلاح و افزایش مستمری سایر سطوح مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی بر اساس ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی، با عنایت به اینکه فرایند پرداخت حقوق از بیستم هر ماه طبق محاسبات و در قالب سامانه‌ متمرکز برای بازنشستگان عزیز انجام می‌گیرد.

صدور احکام جدید افزایش حقوق بازنشستگان در ماه شهریور

او ادامه داد: لذا برای اعمال افزایش جدید و نحوه پرداخت و تأمین مالی مربوطه با هماهنگی با کانون‌ها؛ نیازمند زمان هستیم و انشاءالله صدور احکام جدید در شهریورماه انجام می‌پذیرد.

موسوی  افزود: از دستور اکید و ویژه رئیس‌جمهور برای اصلاح مصوبه هیات دولت و پیگیری‌های معاون اول  دولت و همچنین سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی که با رویکرد خدمت‌رسانی بهتر و رفع دغدغه بازنشستگان محترم بر اساس ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی و مصوبه مربوطه انجام پذیرفت؛ تشکر و قدردانی می‌کنم.

گفتنی است، امروز محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست‌ هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت:‌ وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان را پذیرفتند.

زاهدی‌وفا در ادامه افزود: با توجه به  اعتبارات لازم برای افزایش حقوق بازنشستگان، نیازمند زمان بیشتری برای ارزیابی هستیم و بعد از بررسی ها اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: میزان افزایش حقوق بازنشستگان مستلزم بررسی بیشتر است و هفته آینده با حضور نمایندگان جامعه کارگری این موضوع بررسی و نتیجه نهایی اعلام می شود.

منبع: روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    آخر صفر با خم ب بم سفر و بهترین زمان برای احکام است
  • بازنشسته IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    شما خودتان می بریدومی دوزیدباید هم از هم دیگر تشکر کنید چکاردا ره به ما که خجالت زن وبچه راباید بکشیم ۳ماه تمام قبوض پولش مانده انشالله خدا بانیش را به روز سیاه بنشاند از شما چیزی نخواسیم که تشکر کنیم مال خودمان را نمی دهید توقع دعا دارید
  • فارس زبان IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    آقای موسوی از همه تشکر کردی الا کسانیکه با پیگیری تمام مصوبه خلاف قانون را به دولت برگرداندند ...
  • سیف الله ریحانیان IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    دولت مشکلات اقتصادی مردم را نمی‌خواهد ببیند مثل پدری که تا فرزندش التماس و گریه نکند به خواسته توجه نميکند حتما باید اعتراض کرده رسانه‌های بیگانه توهین کنند وووو شاید دولت به خود بیاد
  • امیر IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    واقعا آبرو خوردی و خجالت رو سر کشیدید، بعد از 5ماه مسخره بازی درآوردن و قایم موشک بازی، حالا با کمال پررویی اومدن بجای عذر خواهی میگن نیاز به زمان بیشتری برای بررسی افزایش حقوق ها داریم، واقعا لیاقت تونه که بقول دوست مون با الفاظ زشت از طریق رسانه های بیگانه بهتون توهین کنند