۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
با مصوبه جدید کنکور فرزند کارگر تا آخر کارگر می‌ماند؟

یک نماینده مجلس: مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در مورد افزایش ضریب معدل ظلم است. با این مصوبه فرزند کارگر تا آخر کارگر مانده و فرزند آنکه پول دارد، می‌تواند در بهترین دانشگاه‌ها درس بخواند. این ترویج سرمایه‌داری است.

حسن همتی گفت: وزارت علوم به ویژه سازمان سنجش چرا داوطلبان کشور را تعیین تکلیف نمی‌کند؟ افرادی به علت ادعای تقلب دچار مشکل شده اند، اگر مستند قانونی دارید، عمل کنید. با احتمال و تصور نمی‌شود با آبروی مردم بازی کرد. این افراد را تعیین تکلیف و خانواده آنها را از این استرس خارج کنید.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس یازدهم ادامه داد: اگر به هر طریقی سوالات به بیرون درز کرده، مشکل مدیران است و به مردم ارتباطی ندارد، باید با مدیران متخلف برخورد شود.

وی اضافه کرد: حقوق ۱۵ درصدی دولت طبق قانون باید به خزانه معین استان واریز و به شهرستان مربوطه داده شود، تا به این دقیقه هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته و ظاهراً جداول کاهش داده شده‌اند. شهر حوزه انتخابیه اینجانب دارای معدن طلا است، با این اقدام شهرهای دارای معادن طلا دچار مشکل شده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: از کمیسیون اجتماعی درخواست دارم طرح بکارگیری و ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی هر چه سریعتر دوباره به مجلس بازگردانده شود. امروز ۲۷ نوع حقوق پرداخت می‌شود، حذف شرکت‌های واسطه واقعاً لازم است، برخی از شرکت‌ها حقوق را نصف پرداخت می‌کنند و بیمه‌ها را نیز واریز نمی‌کنند. بیش از یک میلیون نفر منتظر این طرح هستند.

همتی گفت: مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در مورد افزایش ضریب معدل ظلم است. با این مصوبه فرزند کارگر تا آخر کارگر مانده و فرزند آنکه پول دارد، می‌تواند در بهترین دانشگاه‌ها درس بخواند. این ترویج سرمایه داری است. قرار نیست هر کس پول داشته باشد، در بهترین رشته‌ها تحصیل کند. رئیس‌جمهوری مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را حل و فصل نماید تا مردم از این مشکل رهایی یابند.

منبع: ایلنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها