۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
تهدید جدی یک گروه تروریستی برای جام جهانی قطر

گروه تروریستی القاعده، پیروان خود را به "جهاد" در جام جهانی قطر فراخواند!

به گزارش ایسنا، به نقل از وب‌سایت دیلی استار، گروه القاعده در اظهاراتی که یک روزنامه‌نگار به نام "وسیم نصر" منتشر کرده، تاکید کرد زمان آن فرا رسیده است که "جهاد" فیزیکی را در مواجهه با "تهاجم" به قطر توسط جام جهانی که برای "نابودی جوامع و ارزش‌های مسلمان" طراحی شده است، به راه انداخت.

به نظر می‌رسد این گروه از اعمال خشونت علیه افرادی که به کشور قطر سفر می‌کنند، حمایت می‌کند.

در متن این بیانیه آمده است: «اعمال آنها برای جوامع محافظه‌کار و مردمان مسلمان ما بیگانه است. فقط آنها [مسلمانان] می‌توانند با سنگسار کردن آنها کار خود را انجام دهند.» القاعده با اشاره به غرب گفت: «آنها اکنون انواع دیگری از تهاجم فرهنگی را می‌آورند، نوع دیگری از جنگ فکری مخرب.»

در بیانیه منتسب به القاعده آمده است: یکی از مهم‌ترین اهداف آنها امحای میراث بسیاری از مردم این منطقه از طریق احیای هرزه‌نگاری و عادی‌سازی فساد همجنسگرایی است.

این گروه همچنین گفت که کشورهای خاورمیانه مسئول راه دادن "تهاجم" به شبه جزیره عربستان توسط "صهیونیست‌-صلیبی‌ها" هستند.

روز شنبه یکی از شاخه‌های منطقه‌ای القاعده در بیانیه‌های جداگانه‌ای از مسلمانان سراسر جهان خواست تا از حضور در جام جهانی قطر اجتناب کنند. این گروه با هدف گرفتن جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، این کشور را به دلیل راه دادن شهروندان اسرائیلی، مردم ال‌جی‌بی‌تی و سایر افرادی که "ارزش‌های مسلمان را هدف قرار می‌دهند" محکوم کرد. آنها این تورنمنت را "کمپین پورنوگرافیک علیه محمد" توصیف کردند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها