۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
تصاویر جنجالی کی‌روش رو به تماشاگران ایرانی

کیروش در جریان بازی رو به هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند، حرکات تندی انجام داد.

 کیروش در جریان بازی رو به هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند، حرکات تندی انجام داد. سرمربی در نشست خبری نیز پر از سخنان تند کی‌روش خطاب به تماشاگران  بود، وی خطاب به تماشاگران گفت: از کسانی که نمی‌خواهند از تیم پشتیبانی کنند، می‌خواهم به ورزشگاه نیایند. ما آن‌ها را نیاز نداریم و این چیزی هست که بازیکنان آن را احساس می‌کنند.
بعد از شعارهای تند علیه بازیکنان، سرمربی تیم ملی هم به هواداران رو کرد و از آنها خواست که تیم را تشویق کنند. همچنین حرکات تند دیگری انجام داد که تا کنون سابقه نداشته است.

تصاویر جنجالی کی‌روش رو به تماشاگران ایرانی
تصاویر جنجالی کی‌روش رو به تماشاگران ایرانی

کی‌روش در جریان نیمه دوم(پس از دریافت گل پنجم) رو به تماشاگران معترض که پشت نیمکت خودی نشسته بودند، کرد و ضمن درگیری لفظی با آنها، با اشاره دست از این هواداران ایرانی خواست ساکت شوند؛ صحنه‌ای که از دید دوربین‌های تلویزیونی دور ماند، اما توسط عکاسان شکار شد.


 

در آن لحظه مشخص نشد چه اتفاقی در ورزشگاه رخ داده که باعث واکنش کارلوس کی‌روش شده اما داستان از این قرار بوده که برخی از ایرانی‎‌هایی که در ورزشگاه بودند، از مهدی ترابی انتقاد کردند و علیه او شعار دادند و کارلوس کی‌روش در حمایت از بازیکنش – که یکی از نفرات تعویضی در بازی امروز بود – به برخی از هواداران تیم ملی معترض شد و از آنها خواست تیم ملی را تشویق کنند و حتی برای تماشاگران ایرانی، بوسه هم فرستاد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • یک ایرانی FI ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    حتی بوس هم فرستاد؟ اوخییی!

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها